کاغذ دیواری بلانا محصول شرکت فیلیپ موریس
کاغذ دیواری بلانا محصول شرکت فیلیپ موریس
کاغذ دیواری بلانا محصول شرکت فیلیپ موریس



شرکت معتبر فیلیپ موریس ، از موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری در ایران ، می باشد . این شرکت معروف ، همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک را ، وارد می کند . محصولاتی خاص و بی نظیر ، که برای محیط های کلاسیک و حتی محیط های اسپرت طراحی و تولید شده اند .

شرکت معتبر و موفق فیلیپ موریس ، نام و لوگویی خاص برای خود انتخاب نموده است .

این شرکت ، از جمله شرکت های هلدینگ گرین می باشد ، اعضای این هلدینگ عبارتند از :
۱ / شرکت فیلیپ موریس، 
۲ / شرکت آنجل ، 
۳ / شرکت استاروالز. 

از دیگر محصولات شرکت معتبر فیلیپ موریس ، می توان به :
آلبوم کاغذ دیواری آمادیس ، 
آلبوم کاغذ دیواری فلامینگو ،
آلبوم کاغذ دیواری ویزدام ،
آلبوم کاغذ دیواری گرانده ،
آلبوم کاغذ دیواری میراکل، 
و .... ،
اشاره کرد .
 
نکته ای که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ، به خصوص شرکت فیلیپ موریس ذکر کرد ، این امر است که : شرکت ها بعد از گذشت دو الی سه سال از واردات محصول خود ، به سبب آن که محصولی جدید وارد بازار می شود و مشتریان ، تمایل به تهیه آن محصول دارند ، دیگر آلبوم کاغذ دیواری خود را شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده آن را ، حراج می نمایند و سپس به طور کامل آن آلبوم را ، از رده خارج می کنند تا محصولی جدید وارد کنند .

البته ، این یکی از دلایل حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . گاهی اوقات ، به علت آن که بازار ایران به دلار وابسته است ، و قیمت دلار هم در نوسان می باشد ، ممکن است شرکتی یک آلبوم را زمانی وارد کند که قیمت دلار ، بسیار بالا است و در هنگام فروش آن محصول با سقوط عجیب قیمت دلار ، مواجه گردد . به طوری که مجبور به حراج آلبوم خود شود .

نکته ای که شرکت های وارد کننده ، همچون شرکت فیلیپ موریس باید به آن توجه ویژه داشته باشند ، این امر است که : به هیچ عنوان نباید بگذارند که محصول آن ها به عدم بخورد ، چرا که رقابت زیادی در بازار دکوراسیون داخلی برقرار است ، و اگر آلبومی مملو از کد های عدم شود دیگر فروشگاه آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نخواهد داد . چرا که ، این امکان وجود دارد که مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این موضوع ، از حوصله مشتری و فروشگاه خارج است . 
بنابراین ، شرکت های وارد کننده باید همواره با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین کنند ، تا در این رقابت ها باقی بمانند .

اینک شرکت معتبر فیلیپ موریس ، آلبوم کاغذ دیواری زیبا و جذاب بلانا ( ۵۳ سانت عرض و ده متر طول ) را که دارای طرح ها و رنگ های مدرن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ می باشد را ، وارد نموده است . آلبومی خاص و با کیفیت ، که جزء محبوب ترین آلبوم های موجود در بازار می باشد .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر فیلیپ موریس ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، هر محصولی را به نام خود آن شرکت ثبت می کند ، که همین امر باعث جلوگیری کردن از هر تقلبی می‌ شود .
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فیلیپ موریس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید.