شرکت مارکو ، وارد کننده موفق کاغذ دیواری در تبریز
شرکت مارکو ، وارد کننده موفق کاغذ دیواری در تبریز
شرکت مارکو ، وارد کننده موفق کاغذ دیواری در تبریز




شرکت موفق مارکو ، که در تبریز مشغول فعالیت است ( انبار و دفتر مرکزی در تبریز ) ، شرکتی معتبر و معروف می باشد . در واقع تبریز ، دارای قطب اقتصادی خاصی می باشد و به عبارتی آذری زبان ها فعالیت بسیار خوبی دارند . 
 
شرکت مارکو ، شرکتی  بسیار جوان ، موفق و جویای نام می باشد . نکته ای که باید در خصوص این شرکت ذکر کرد این امر است که :  فعالیت کردن در شهرستان ها ، علاوه بر دارا بودن مهارت زیاد ، نیاز به جرات نیز دارد . چرا که باربری در شهرستان همچون تهران نیست که همه روزه بار به تمامی شهر ها ارسال شود ، و به عبارتی در شهرستان ها هر روز باربری ها حرکت نمی کنند و از طرفی نیز به تمامی شهر ها هم باربری ندارند ، و مشکلات بسیار زیادی برای شرکت های فعال در شهرستان ها است .

این شرکت جوان ، در حال حاضر دارای سه آلبوم کاغذ دیواری به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری آتنا ، 
آلبوم کاغذ دیواری هرا ،
و آلبوم کاغذ دیواری کلزیون ، 
می باشد .

شرکت معتبر مارکو ، به صورت مویرگی محصولات خود را به فروشگاه های قدیمی که می شناسد ارسال می کند .

نکته ای که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ذکر کرد ، این امر است که ، به طور معمول شرکت ها پس از سپری شدن دو یا سه سال از وارد کردن یک محصول ، به علت آن که محصولی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شود ، آلبوم قدیمی خود را حراج و در نهایت از رده خارج می کنند ، و آلبومی جدید با طرح های جدید و بروز وارد می کنند .

البته ، مسئله حراج آلبوم های کاغذ دیواری تنها اختصاص به این امر ندارد بلکه ، به سبب آن که بازار ایران به دلار وابسته است و قیمت دلار هم به شدت دارای نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که شرکتی محصولی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بسیار زیاد است و در هنگام فروش ، با سقوط قیمت دلار مواجه گردد به صورتی که راهی جز حراج محصولش باقی نماند .

لازم به ذکر است که : شرکت های وارد کننده همواره باید محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و نگذارند آلبومی مملو از کد های عدم شود . چرا که ، رقابت در بازار دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است و در صورتی که آلبومی کد های عدم بسیار زیادی داشته باشد ، در این صورت دیگر فروشگاه ها آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نخواهند داد . به این خاطر که ، ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این امر از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .

شرکت موفق و معتبر مارکو نیز ، همواره باید به این نکات توجه داشته باشد و نگذارد سه آلبوم کاغذ دیواری او به عدم بخورند ، هر چند که برخی از کد های آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت موجود نیستند . بنابراین ، شرکت مارکو برای آن که در رقابت ها باقی بماند نیاز است که با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین کند .

هر چند که ، به واردات آلبوم های کاغذ دیواری ارز دولتی تعلق نمی گیرد و دولت حمایتی از شرکت های وارد کننده نمی کند ، ولی با این حال شرکت های وارد کننده باید نهایت سعی خود را کنند که ، همچنان در این بازار فعالیت نمایند .


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت مارکو ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی می دهد تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت کنند .

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت مارکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .