چند ایده روشن برای افزودن کمی رنگ به آشپزخانه شما
چند ایده روشن برای افزودن کمی رنگ به آشپزخانه شما
چند ایده روشن برای افزودن کمی رنگ به آشپزخانه شما
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
دوزهای رنگی می تواند راه زیادی برای جوان سازی یک آشپزخانه خنثی یا سفید داشته باشد. 
 
آیا می خواهید کمی رنگ به آشپزخانه خود اضافه کنید؟ چه در حال برنامه ریزی یک بازسازی جدید باشید و چه فقط می خواهید مقداری رنگ به آشپزخانه فعلی خود اضافه کنید، در اینجا چندین راه وجود دارد که می توانید یک یا دو رنگ جدید بیاورید.
 
کابینت ها
 
کابینت های دو رنگ همچنان یک روند بزرگ آشپزخانه هستند - و راهی عالی برای اضافه کردن رنگ بدون اینکه کاملاً متعهد شوند. استفاده از گزینه درهای رنگارنگ فقط برای چند کابینت، مانند کشش رویه، بدون اینکه کل اتاق را تحت الشعاع قرار دهد، جذابیت را به همراه دارد. اگر درهای موجود در شرایط خوبی دارید، می توانید فقط تعدادی از آن ها را با هر رنگی که تصور می کنید ، از رنگ آبی کلاسیک گرفته تا نارنجی پرخطر، رنگ آمیزی کنید و در صورت تغییر سلیقه، بعد از 5 یا 10 سال دوباره آنها را رنگ کنید.
 
 
اگر ترجیح می دهید ایمن بازی کنید، همیشه می توانید یک مجموعه اصلی از درهای خنثی یا جلوی کشو را در کنار خود نگه دارید تا قبل از فروش یا تغییر مکان اجاره، یا اگر از رنگ های مد روز خسته شده اید و می‌ خواهید آن را بازنشانی کنید، آن ها را بازگردانید. 

کاغذ دیواری
 
گاهی اوقات مردم فکر می کنند که تنها گزینه برای تزئین دیوار در آشپزخانه کاشی یا رنگ است، اما کاغذ دیواری می تواند جایگزین عالی باشد.
 
بسیاری از کاغذ دیواری های ایمن در فضای مرطوب در بازار موجود است، یا می توانید برای جلوگیری از هرگونه مشکل آب، یک کاغذ دیواری را با یک بک اسپلش کوتاه جفت کنید. در هر صورت، یک کاغذ دیواری خوب می تواند مقداری رنگ و الگوی انرژی بخش را به آشپزخانه اضافه کند، چه به عنوان یک درمان همه جانبه یا به عنوان یک دیوار برجسته.
 
 
رنگ دیوار
 
صحبت از دیوارهای برجسته، یک دیوار رنگ شده می تواند راه خوبی برای وارد کردن رنگ در دوز کنترل شده باشد، به خصوص در دیوار هایی که کابینت بالایی ندارند. کابینت های پایین ظاهر را از هم می پاشند، بنابراین شما در واقع یک سطح کوچک برای رنگ آمیزی دارید، و این بدان معناست که می توانید با خیال راحت از یک رنگ پر رنگ تر استفاده کنید، بدون اینکه به طور کامل آن را تحت تأثیر قرار دهد.
 
و البته، اگر سایه کاملاً مناسب نباشد، برای یک فرد صبور که خود را انجام می دهد کار بزرگی نیست که دوباره روی آن منطقه نقاشی کند.
 
دیوارهای شما تنها جایی برای اضافه کردن رنگ نیست. صندلی آشپزخانه می تواند راهی عالی برای افزودن رنگ های مستقیم به مرکز فضا باشد، به ویژه  رنگ های روشن مانند زرد روشن که ممکن است دوست نداشته باشید به مقدار زیاد روی دیوارها پخش شود

کوسن های مخلوط
 
اگر یک ضیافت ناهار خوری در آشپزخانه خود دارید یا صندلی های ناهار خوری به اندازه کافی عمیق برای اضافه کردن بالش ها دارید، فکر نکنید که همه کوسن های شما باید با هم هماهنگ باشند.
 
بالش های ترکیبی خوب یک راه عالی برای افزودن تکه های رنگ در رنگ ها یا رنگ های مختلف بدون تعهد شدید به یک ترکیب واحد است.
 
همیشه می توانید به مرور زمان بالش های جدید اضافه کنید یا بالش های اضافی را دور نگه دارید تا ظاهر فصلی متفاوتی داشته باشید. خلاق باشید و رنگ های مختلف را با جسارت با هم مخلوط کنید، تا زمانی که دستور غذا درست به نظر برسد.
 
 
چراغ های آویز
 
لامپ های LED مدرن می توانند مقدار زیادی نور را از یک منبع کوچک پخش کنند، به این معنی که اکنون می توانید چراغ های آویز کاربردی را در هر اندازه و شکلی انتخاب کنید.
 
چراغ های آویز شیشه ای کوچک ، راهی عالی برای اضافه کردن جذابیت بدون ایجاد وقفه در منظره ها یا احساس بیش از حد "در صورت" هستند.
 
قفسه باز

اگر به هرج و مرج کنترل شده اهمیتی ندارید، قفسه های باز وسایل ضروری آشپزخانه تان را به بخشی از دکور تبدیل می کنند و اقلامی مانند ادویه ها، بطری های نوشیدنی و ظروف روزانه را در معرض دید قرار می دهند .