این شرکت رنگ می خواهد یک بار و برای همیشه بحث رنگ سال را حل کند
این شرکت رنگ می خواهد یک بار و برای همیشه بحث رنگ سال را حل کند
این شرکت رنگ می خواهد یک بار و برای همیشه بحث رنگ سال را حل کند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 آداب پاییز : تغییر برگ ها ، پاشیدن ادویه کدو تنبل در سراسر زمین ، و - البته - اعلام رنگ سال . برای افراد ناآشنا ، رنگ سال ( یا در اصطلاح صنعتی COTY )  یک تمرین سالانه است که در آن شرکت های بزرگ رنگ ، یک رنگ خاص را به عنوان رنگدانه ای برای تماشا در ماه های آینده معرفی می کنند . (Redend Point؟ In. Naval؟ چگونه 2020!) . این که رنگ سال چیست ، شاید دغدغه افراد کثیری می باشد ، به عبارتی بسیاری از مردم درگیر این موضوع هستند که رنگ سال جدید ، کدام رنگ است ؟ تا با توجه به آن رنگ ، دکوراسیون محیط زندگی و یا حتی محیط کار خود را تغییر دهند . و محیط ِآن ها تبدیل به محیطی بروز شود . برای پاسخ به این سوال ، که رنگ سال چیست ؟ مطلب ذیل را با دقت مطالعه بفرمایید .
 
با این حال ، یک شرکت رنگ به دنبال این است که بحث COTY  را یکبار برای همیشه حل کند – و در حین انجام آن کمی سرگرم شود . امروز، نام تجاری لس آنجلس D2C Backdrop  رنگ واقعی رنگ سال را منتشر کرده است . رنگ سال که ( چه چیز دیگری ؟ ) نامیده می شود ، رنگ زرد - نارنجی با اکتان بالاست که بی شباهت به مداد شماره 2 یا کاسه درخشان Easy Mac  نیست.

این رنگ با همکاری خرده فروش نیویورکی Coming Soon ساخته شده است ، مشارکتی که سایه های کوچکی را با نام هایی مانند Pretty Ugly  و Blue Is the Coolest Color  ارائه کرده است . به گفته فابیانا فاریا ، یکی از بنیانگذاران Coming Soon، رنگ سال « چکمه بارانی Bottega Veneta و یک شیء روزمره مانند یک نوار لاستیکی است ».
 
و اگرچه Backdrop  توسط شرکت پارچه های میراثی و دیوارپوش F. Schumacher & Co در سال گذشته خریداری شد، آخرین نسخه آن در مورد هنجارهای صنعت است . ناتالی ایبل ، یکی از بنیانگذاران Backdrop، می‌ گوید : « این برند به جای اینکه بر اساس روندها هدایت شود ، مبتنی بر روحیه ابراز وجود و این باور است که رنگ یک انتخاب بسیار شخصی برای هر یک از ما است . " چرا چیزی مانند رنگ سال را تجویز یا دیکته کنیم ؟"
 
برای کسانی که سال به سال به دنبال رنگ سال بر روی دیوارهای خود هستند ( ما می‌ توانیم آن را در یک اتاق صبحانه آفتابی ببینیم ) ، این رنگ اکنون برای خرید در وب سایت Backdrop و فروشگاه Coming Soon در نیویورک در دسترس است . ایبل می افزاید: « امیدوارم رنگ سال باعث ایجاد گفتگو و بحث شود . "بالاخره ، اگر نمی توانید کمی سرگرم شوید ، چه فایده ای دارد ؟ "
 
یا - جرأت می کنیم بپرسیم - رنگ چیست ؟