توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
 



درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

شرکت معروف درودگران ، به منظور اشتباه به کار نبردن ابزار ها در نصب پارکت لمینت ، اقدام به توضیحی در این خصوص نموده است :

پروفیل ام دی اف ، در واقع به هر ابزاری گفته می شود که برای بخش های فرعی پروژه ، به کار برده می شود . در واقع شرکت درودگران ، علاوه بر آن که برای پروژه دکوراسیون افراد ، محصولاتی همچون قرنیز و پارکت لمینت ارائه می دهد ، پروفیل و همچنین ابزار همرنگ و متناسب با آن را هم ، عرضه می کند .

ابزار و پروفیل های این شرکت معتبر ، به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند ، که این دو دسته عبارت است از :
قرنیز پروفیل / ابزار پارکت .

۱ / میت : از میت در انتهای فضای نصب پارکت لمینت ، بهره برده می شود یا حتی در مواقعی که ، به علت ارتفاع کم زیر در ها کم باشد و نشود از اسکوتی یا قرنیز ، استفاده کرد .

۲ / میانه : به جهت پوشاندن درز های میان دو پارکت لمینت ، در میانه چارچوب ها از میانه استفاده می شود .


۳ / گرده : از گرده به منظور پر کردن اختلاف سطح میان پوشش‌ های کف ، استفاده می شود . همچنین ، زمانی که این فاصله از یک سانت نیز کم تر باشد ، از گرده استفاده می‌ شود .

۴ / لب پله : ضروری است که تقاطع دو سطح افقی و عمودی پله ، به وسیله لب پله پوشیده شود . چرا که علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری کردن از هر گونه آسیب یا فشاری که ممکن است به پارکت لمینت های سطح پله وارد شود ، می شود .

نکته ای که لازم است در خصوص شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ذکر کرد ، این امر است که : در گذشته پارکت لمینت به طور کلی از خارج وارد می‌ شد ، اما بعد از گذشت مدتی به سبب آن که اجازه واردات پارکت لمینت داده نشد ، بسیاری از شرکت ها همانند شرکت معروف و موفق درودگران ، اقدام به تولید پارکت لمینت در ایران کردند .
 
 در واقع شرکت درودگران ، با سرمایه گذاری بسیار زیاد مشغول به فعالیت در زمینه تولید پارکت لمینت هایی درجه یک و با کیفیت است . 
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد ، که با وجود آن که پارکت لمینت در ایران تولید می شود ، اما همچنان مواد اولیه آن از خارج وارد کشور می گردد . و به همین سبب ، باز هم شرکت های وارد کننده همچون شرکت درودگران ، مشکلاتی از قبیل نوسان شدید قیمت دلار ، وابستگی بازار ایران به دلار ، و مسائلی از قبیل را دارند .
 ولی با این حال ، از آن جایی که رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران به شدت زیاد می باشد ، شرکت ها همواره باید سعی کنند که در این رقابت ها باقی بمانند ، و محصولی درجه یک و با کیفیت با پشتوانه عالی ، در بازار عرضه کنند .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر درودگران ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی می دهد ، تا آن فروشگاه محصولات خود را در صفحه خود قرار دهد ، و با مشتریان راحت تر ارتباط برقرار کند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت درودگران را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .