شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم
شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم
شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم



شرکت معتبر و موفق اکستریم والز ، شرکتی معروف می باشد که تمامی فنون مدیریت و واردات را به طور کامل ، و به خوبی رعایت می کند و می توان این شرکت را ، یکی از بروز ترین و موفق ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در چند سال اخیر ایران به شمار آورد .

از جمله نکات مثبتی که ، می توان در خصوص این شرکت معتبر ذکر کرد این امر است که : شرکت اکستریم والز ، دارای‌ رکود بی سابقه تامین بدون کسری یک آلبوم کاغذ دیواری می باشد . آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و پر طرفدار اورانیوم ، از هنگام ورود به ایران به کسری نخورده است و این امر نشان دهنده تفکر حرفه ای شرکت اکستریم والز ، در حفظ اعتبار خود می باشد .

از محصولات قدیمی شرکت اکستریم والز ، عبارت است از : 
چسب کاغذ دیواری اکستریم والز ،
آلبوم کاغذ دیواری فلاویو ،
کاغذ دیواری لاکچری. 

همچنین ، از دیگر محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت ، می توان به :
آلبوم کاغذ دیواری جنرال ،
آلبوم کاغذ دیواری پاور ،
آلبوم کاغذ دیواری اورانیوم ، 
آلبوم کاغذ دیواری هیدروژن ،
و ..
اشاره کرد .

اینک شرکت اکستریم والز ، آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و زیبای پلوتونیوم را ، با طرح های خاص و مدرن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و جنس و ضخامتی عالی ، وارد کرده است . این محصول نیز همچون دیگر محصولات شرکت اکستریم والز ، با پشتوانه عالی تامین شده است .

شعار این شرکت معروف ، عبارت است از : تامین همیشگی کالا با پشتوانه عالی ، اعتماد به طرح انتخاب شده ، فراوانی کاتالوگ آلبوم در کشور .

در واقع ، بر طبق همین شعار شرکت اکستریم والز فعالیت می‌ کند و بر همین اساس ، این شرکت توانسته در بازار پر رقابت دکوراسیون داخلی باقی بماند . چرا که رمز باقی ماندن و فعالیت کردن در این بازار ، به عدم نخوردن محصولات می باشد . به این علت که ، وقتی محصولی به عدم می خورد دیگر فروشگاه ها آن آلبوم را به علت کد های عدم زیادی که دارد ، به مشتریان خود نشان نمی دهند و آلبومی همچون آلبوم های شرکت اکستریم والز را ، که فول هستند به مشتریان خود ارائه خواهند داد .

البته ، باید به این نکته نیز توجه داشت که فعالیت در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت دشوار می باشد . چرا که ، آلبوم های کاغذ دیواری ، کالای لوکس محسوب می شوند و به همین خاطر به  آن ها ارز دولتی تعلق نمی گیرد ، و از طرفی به سبب آن که بازار دکوراسیون ایران ، به شدت وابسته به دلار است ، و قیمت دلار نیز  دائما در حال نوسان می باشد ، و این مسئله یکی از بزرگ ترین مشکلات شرکت های وارد کننده است . زیرا ممکن است محصولی را زمانی وارد کنند ، که قیمت دلار بسیار بالاست و در هنگام فروش آن محصول ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شوند  .

که گاها در چنین مواقعی ، هیچ‌ راهی جز حراج محصول برای آن شرکت باقی نمی ماند . البته حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل دیگری نیز دارد . به عنوان مثال : بعد از گذشت دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به تبع طرح های آن آلبوم قدیمی می شود و طرح هایی بروز تر و جدید تر وارد می شوند که ، مشتریان تمایل به تهیه آن دارند . برای همین شرکت ها دیگر آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده از آن آلبوم‌ را ، حراج می نمایند و آلبومی جدید وارد می کنند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی  موفقیت برای شرکت اکستریم والز ، بازار دکوراسیون داخلی ایران را با دقت رصد می کند و از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، با ارائه دادن صفحه اختصاصی به فروشگاه ها ، این امکان را برای آنان فراهم می کند تا محصولات خود در صفحه اختصاصی شان ، قرار دهند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اکستریم والز را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .