ماموت پارکت لمینت با عرض ۴۰ سانت شرکت وپال فلور
ماموت پارکت لمینت با عرض ۴۰ سانت شرکت وپال فلور
ماموت پارکت لمینت با عرض ۴۰ سانت شرکت وپال فلور



شرکت موفق وپال فلور ، شرکتی معروف و معتبر می باشد که در ده سال اخیر ، تاسیس شده و در زمینه تولید نمودن پارکت لمینت ، فعالیت می کند . دفتر و انبار مرکزی این شرکت موفق ، در تبریز است . البته این شرکت در تهران هم ، دارای دفتر فعالی می باشد .

از جمله محصولات درجه یک شرکت وپال فلور ، می توان به :
۱ / پارکت لمینت KING STONE ، 
۲ / پارکت لمینت MOONLOCK ،
۳ / پارکت لمینت FLOORELLA ،
۴ / کفپوش FLOORELLA ،
اشاره کرد .

این شرکت معتبر ، به تازگی محصولی جدید به نام پارکت لمینت ماموت ، با ابعادی منحصر به فرد و خاص تولید کرده است .
پارکت لمینت ماموت ، خاص ترین پارکت لمینت موجود در بازار ، با عرض چهل سانت و طول  دو متر و چهل ، و ضخامت ده میل می باشد ( تاکنون در بازار ، پارکت لمینتی با عرض بیش از سی سانت وجود نداشته و به همین خاطر ، پارکت لمینت ماموت جزء خاص ترین ها می باشد ) .

از جمله مشخصات فنی این پارکت لمینت ، عبارت است از :
۱ / دارا بودن شش کد رنگی پر فروش ، 
۲ / دارا بودن لایه ضد خش AC4 ،
۳ / قابلیت نصب کردن در فضا های بزرگ بدون محدودیت ابعاد ،
۴ / دارا بودن کلیک شیار دار با رنگ پلی یورتان ،
۵ / و از همه مهم تر دارا بودن پانزده سال ضمانت نامه کتبی مسکونی و پنج سال تجاری . 

شرکت وپال فلور ، شرکت بسیار موفق و معتبری می باشد . بی شک این موفقیت ، ارتباط مستقیمی با عدم نخوردن محصولات این شرکت ، دارد . به عبارت دیگر ،‌ کد های عدم شرکت وپال فلور انگشت شمار هستند .

این شرکت موفق ، به طور کامل از اصول حرفه ای اطلاع دارد که باید حتما ، محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند . در واقع هر زمان که کالایی از شرکت وپال فلور به عدم می خواهد بخورد ، این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن آن کالا را موجود می کند . شرکت وپال فلور ، به خوبی از این موضوع آگاه است که فروشگاه ها ، محصولی را که دارای کد های عدم زیادی باشد ، به مشتریان خود ارائه نمی دهند . چرا که تنوع پارکت لمینت در ایران بسیار زیاد است و مغازه دار ، محصولی را معرفی خواهد کرد که دارای کد های عدم نباشد .

پارکت لمینت ، در گذشته از خارج وارد می شد اما به دلیل نوسان قیمت دلار و وابستگی بازار ایران به دلار ، شرکت های وارد کننده چاره ای جز تولید پارکت لمینت ، در ایران نداشتند . حال با وجود آن که پارکت لمینت در ایران تولید می شود ، ولی باز هم به علت آن که مواد اولیه آن از خارج به خصوص چین می آید ، با این حال باز هم شرکت های وارد کننده وابسته به ارز هستند . به عبارت دیگر ، هنوز در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی نرسیده ایم .

وبسایت مپ‌ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر وپال فلور ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی از فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و نماینده ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به فروشگاه ها صفحاتی اختصاصی ارائه می دهد تا ، محصولات خود را در صفحه خود قرار دهند. 

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت وپال فلور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید.