جستجوی گوگل می گوید که اینها محبوب ترین رنگ ها برای استفاده در هر اتاق در خانه شما هستند
جستجوی گوگل می گوید که اینها محبوب ترین رنگ ها برای استفاده در هر اتاق در خانه شما هستند
جستجوی گوگل می گوید که اینها محبوب ترین رنگ ها برای استفاده در هر اتاق در خانه شما هستند
 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
سبز یکی از مرسوم ترین  رنگ ها در سال جاری بوده است و در سه انتخاب رنگ برتر برای هر اتاق از خانه قرار گرفته است .
 
چه در حال آماده کردن مهد کودک برای آوردن فرزند کوچک خود به خانه باشید و چه درنهایت دست به کار شوید تا آشپزخانه خود را تغییر دهید ، انتخاب رنگی برای رنگ آمیزی خانه یک تصمیم بزرگ است. اگر به دنبال الهام گرفتن از روندهای اخیر بوده اید ، به فهرست رنگ هایی که اخیراً منتشر شده توسط Living Cozy از رنگ هایی که پیش بینی می‌شود در سراسر سال 2022 بر خانه ها تسلط داشته باشند، نگاه نکنید. محققان برای گردآوری خلاصه ای  از روند رنگ‌های امسال ، 12 ماه گوگل را تجزیه و تحلیل کردند. تاریخچه جستجو و محبوب ترین رنگ در هر اتاق از خانه را شکست.
 
آنها دریافتند که آشپزخانه با مجموع 6.6 میلیون جستجوی گوگل در سراسر جهان برای رنگ های داخلی آشپزخانه، بیشترین دکوراسیون خانه را دارد. به طور کلی، سبز یکی از مرسوم ترین رنگ ها در سال جاری بوده است و در سه انتخاب رنگ برتر برای هر اتاقی که در مطالعه گنجانده شده است. مطلوب ترین سایه ها شامل مریم گلی، زیتونی و زمردی است. علاوه بر این، این تحقیق همچنین سفید، آبی و سیاه را به عنوان گزینه های محبوب در اطراف نشان داد. اما وقتی نوبت به آشپزخانه می رسد، سفید کلاسیک با 889500 جستجوی سالانه در گوگل همچنان محبوب ترین رنگ است که پس از آن سبز با 728500 جستجو و آبی با 715200 جستجو قرار دارد.

در اتاق خواب، رنگ مشکی با 396000 جستجوی سالانه در گوگل غالب بود. نویسندگان مطالعه بر این باورند که این یک انتخاب محبوب است زیرا می تواند به تسهیل خواب شبانه کمک کند. رنگ سفید با 274800 جستجو سالانه و سبز با 259800 جستجو به عنوان دومین رنگ مورد نظر در اتاق خواب قرار گرفت. در مهد کودک، سبز با 71600 جستجو در رتبه اول قرار گرفت. بر اساس این مطالعه، اعتقاد بر این است که رنگ تسکین دهنده باعث افزایش تمرکز و توانایی خواندن می شود. پس از رنگ سبز، مردم بیشتر علاقه مند به رنگ آمیزی مهد کودک خود به رنگ سفید (36200 جستجو) و قهوه ای (31900) هستند.
 
مشکی با 362600 جستجوی سالانه در گوگل، محبوب ترین رنگ برای حمام بود. این مطالعه خاطرنشان می کند که روندی که در سال 2021 بیش از 2.2 میلیون جستجوی گوگل را در سراسر جهان به دست آورد، شیک، مدرن و شیک است. شاید جای تعجب کمتری نداشته باشد، اینکه طبق نظر گوگل، سفید با 252400 جستجو سالانه دومین رنگ مورد نظر برای حمام ها بوده و پس از آن سبز با 204800 جستجو قرار دارد. در اتاق ناهار خوری، رنگ سبز با 38700 جستجوی سالانه در گوگل محبوب ترین سایه بود. رنگ بعدی آبی (36700 جستجو سالانه) و سفید (23400 جستجو سالانه) بود.
 
البته، شاید یکی از بزرگترین پروژه های نقاشی، اتاق نشیمن باشد که مردم بیشتر علاقه مند به رنگ آمیزی دیوارهای خود به رنگ سبز هستند (سالانه 188100 جستجوی گوگل). طبق این مطالعه، رنگ نمادی از تجدید و رشد است و می تواند راهی عالی برای آوردن ذات طبیعت به داخل خانه باشد بدون اینکه فضای شما را با گیاهان پر کند. پس از رنگ سبز، مردم علاقه مند به رنگ آمیزی اتاق نشیمن خود با رنگ سفید هستند که با 150100 جستجوی سالانه در گوگل وارد شده است. این رنگ جاودانه است و می تواند با انواع زیبایی شناسی طراحی، از خانه مزرعه گرفته تا مینیمالیستی، مطابقت داشته باشد. در نهایت، آبی سومین رنگ محبوب ترین رنگ برای اتاق نشیمن بود که با 122700 جستجو سالانه در گوگل وارد شد.