کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
 کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد




شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .


این شرکت معروف ، یکی از باهوش ترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است . چرا که ، همواره به این نکته توجه دارد که محصولاتش به عدم نخورند . به عبارتی ، رعایت این نکته باعث موفقیت روز افزون شرکت بهپاد شده است . چرا که ، رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران بسیار زیاد می باشد و برای آن که شرکتی در این رقابت ها ، باقی بماند نباید محصولات او به عدم بخورند . در واقع اگر محصولات یک شرکت به عدم بخورد ، دیگر فروشگاه آن آلبوم را به مشتریان نشان نخواهد داد .

شرکت بهپاد ، پس از آن که حدود یک سال یا حتی یک سال و نیم ، از وارد کردن یک آلبوم کاغذ دیواری گذشت ، آن آلبوم را حراج می کند و بلافاصله محصولی بروز و جدید وارد می کند .

درست است که فعالیت کردن در بازاری که وابسته به دلار است ، و دلار هم قیمت ثابتی ندارد و از طرفی دولت نیز از شرکت های وارد کننده ، حمایت نمی کند و مشکلاتی از این قبیل ، دشوار است با این حال شرکت های وارد کننده باید نهایت تلاش خود را کنند ، تا در این بازار باقی بمانند .

مسئله قیمت دلار ، مسئله ای بسیار مهم است به طوری که ممکن است ، یک شرکت آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار بالا است ، و در زمان فروش با سقوط عجیب قیمت دلار ، مواجه شود . به طوری که ، هیچ چاره ای برای او جز حراج محصولش باقی نماند .

البته ، حراج آلبوم های کاغذ دیواری علت دیگری هم دارد ، و آن این است که بعد از گذشت دو الی سه سال ، به تبع آلبومی با طرح هایی جدید وارد می شود و برای آن که مشتریان ، تمایل به خرید آلبوم جدید با طرح هایی بروز دارند ، شرکت ها کد های باقی مانده آلبوم قدیمی خود را ، حراج و آلبومی جدید وارد می کنند. 

از جمله محصولات شرکت بهپاد ، عبارت است از :
۱ / آلبوم کاغذ دیواری تاتلیس ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری تورنتو ،
۳ /آلبوم کاغذ دیواری پرنس 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری اولدوز ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری آیلار . 

 شرکت معتبر بهپاد ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری به نام : آلبوم کاغذ دیواری اصلان می باشد . آلبومی درجه یک و با کیفیت با طرح های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ که با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب ، عرضه می شوند .

 
وبسایت مپ ، استار ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت بهپاد ، به عنوان سایت مرجع در ایران ، بازار دکوراسیون داخلی ایران را به طور دقیق رصد می کند و از فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، با ارائه دادن یک صفحه اختصاصی به هر فروشگاه ، این امکان را برای آنان فراهم می کند تا محصولاتشان را ، در صفحه خود قرار دهند .

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت بهپاد را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید.