آتیه پوشان وارد کننده موفق کالای دکوراسیون ایران
آتیه پوشان وارد کننده موفق کالای دکوراسیون ایران
آتیه پوشان وارد کننده موفق کالای دکوراسیون ایران




شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها  ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

اینک شرکت معتبر آتیه پوشان ، دارای سه آلبوم کاغذ دیواری به نام های : 
NEOR ،
VERESK ،
KARIZ ،
می باشد .

لازم‌ به ذکر است که : این شرکت دارای یک کفپوش و یک پارکت لمینت به نام تیوان نیز است .

دفتر و انبار مرکزی شرکت موفق و منظم آتیه پوشان ، در تهران می باشد . این شرکت معتبر ، در واقع با نام تیوان به شهرت رسید ( به سبب عرضه کفپوش تیوان در سراسر ایران ) چرا که این کفپوش جزء برند های بسیار خاص و جذابی بوده است .
 
 البته شرکت آتیه پوشان دارای محصولات دیگری نیز بوده ، که تمامی آن ها متاسفانه به عدم خوردند و کد های باقی مانده ، حراج و در نهایت از رده خارج شدند . 

 زمانی که شرکت ها ، کالایی را با هزینه بسیار زیاد وارد می کنند و سمپل آن محصول را پخش می نمایند ، به علت آن که رقابت میان شرکت های وارد کننده بسیار زیاد است شرکت وارد کننده دیگری بعد از گذشت مدتی ، کالایی جدید وارد می کند که به تبع مشتریان نیز تمایل به تهیه آن آلبوم جدید خواهند داشت . به همین سبب ، آلبوم های کاغذ دیواری که در آن دو سال وارد می شود ، عمر آنان بیش از دو سال نمی تواند باشد . چرا که سلیقه مشتریان زود تغییر می کند و به همین خاطر ، شرکت های وارد کننده با آن که هزینه بسیار زیادی برای کالای خود کرده اند ، مجبورند پس از گذشت دو سال آن آلبوم را به طور کل جمع کنند .

آلبوم NEOR شرکت آتیه پوشان ، آلبومی درجه یک و بسیار عالی می باشد که در دو سال گذشته این شرکت ، وارد نموده است و آلبوم های KARIZ و VERESK نیز همان طور که ذکر شد ، از دیگر محصولات این شرکت معتبر می باشند . لازم به ذکر است که : آلبوم VERESK این شرکت به حراج گذاشته شده است .
 
نکته حائز اهمیت دیگری که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : شرکت های وارد کننده ، همواره با مشکلات بسیار زیادی در این راه مواجه هستند . مشکلاتی مانند : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آن ها ، مالیات های بسیار زیاد ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های سنگین گمرک ، و .... که همگی فعالیت در این بازار را برای این شرکت ها ، دشوار می کند .

شرکت آتیه پوشان ، باید همواره توجه داشته باشد که نباید محصولاتش به عدم بخورند . چرا که فروشگاه ها هنگامی که ، آلبومی به عدم بخورد آن آلبوم را به طور کامل کنار می گذارند . به این علت که آلبوم های کاغذ دیواری بسیار زیادی وارد ایران می شود ، و وقتی آلبومی به عدم می خورد فروشگاه ها آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهند ، چرا  که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد . بنابراین شرکت های وارد کننده باید با پشتوانه بسیار زیاد آلبوم های کاغذ دیواری خود را وارد کنند ، تا دائم در فروش یا به عبارتی معامله باشند .

 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق و معتبر آتیه پوشان ، با قدرت بازار دکوراسیون داخلی ایران را رصد می کند ، و اطلاعات دکوراسیون ایران را به اطلاع تمامی افراد جامعه ، و فروشگاه های دکوراسیون ، و شرکت های پخش می رساند . همچنین این وبسایت به فروشگاه های دکوراسیون صفحات شخصی ارائه می دهد ، تا در آن صفحات محصولات خود را قرار دهند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آتیه پوشان را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .