حانی و حانی استار کاغذ دیواری های شرکت سالار دکور
حانی و حانی استار کاغذ دیواری های شرکت سالار دکور
حانی و حانی استار کاغذ دیواری های شرکت سالار دکور



شرکت معتبر سالار دکور ( دفتر و انبار مرکزی : مشهد . این شرکت در تهران و برخی شهر های دیگر نیز دارای نمایندگانی  می باشد ، لازم به ذکر است که شرکت سالار دکور دارای دو دفتر مرکزی ، یکی در تهران ( با نام وال استار ) و دیگری در مشهد می باشد ) شرکتی موفق ، منظم و معتبر است که محصولاتی درجه یک و بروز را وارد می کند .

در واقع شرکت سالار دکور ، با آن که در شهر مشهد فعالیت می کند ، شاید قیمت ها برای او از لحاظ نیروی کار و انبار داری به صرفه باشد ولی ، از لحاظ ارسال بار به سراسر کشور به مشکلات اساسی بسیاری بر میخورد ، و از طرفی مغازه داران و فروشگاه ها اکثرا سعی می کنند محصولاتی را تهیه کنند که انبار آنان در تهران باشد ، چرا که در تهران از لحاظ ارسال بار مشکلی وجود ندارد .

سالار دکور شرکتی موفق و معروف است که آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و مرغوبی را وارد نموده است . در واقع ، به تازگی مدیر عامل این شرکت منظم و قوی در عضو هیات مدیره نظام مهندسی مشهد انتخاب شده است و این نشان دهنده این امر است که ، شرکت سالار دکور با تفکر در این مسیر قدم می گذارد .

این شرکت معتبر آلبوم های کاغذ دیواری درجه یکی را وارد نمود که متاسفانه آن آلبوم ها به عدم خورده اند . آلبوم هایی همچون :

اکشن ، 
ناربون ،
رپتور ،
و .... .

در واقع زمانی که آلبومی وارد می شود پس از گذشت دو یا سه سال قطعا آلبومی جدید با طرح هایی جدید و بروز تر وارد خواهد شد . در چنین وضعیتی شرکت های وارد کننده چاره ای جز حراج آلبوم قدیمی خود و تهیه آلبوم جدید ندارد ، چرا که تقریبا اکثر افراد تمایل به استفاده نمودن از جدید ترین طرح ها دارند و به همین خاطر دیگر شرکت ها کد های آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و آن چه را که باقی مانده حراج می نمایند .

در برخی موارد نیز به سبب آن که بازار ایران وابستگی بسیار زیادی به دلار دارد و از طرفی قیمت دلار نیز دارای قیمت ثابتی نیست و دائما در نوسان است ، این احتمال وجود دارد که شرکتی آلبومی را  درست زمانی وارد نماید که قیمت دلار بالاست و سپس ، در هنگام فروش آلبوم خود با سقوط شدید قیمت دلار مواجه شود و چاره ای برای او جز حراج آلبومش نماند چه بسیار شرکت های وارد کننده ای که به خاطر همین موضوع تا مرز ورشکستگی پیش رفتند .

با تمامی این اوصاف شرکت های وارد کننده باید به این نکته همواره دقت داشته باشند که با آن که دولت از آنان حمایت نمی کند و ارز دولتی نیز به واردات آلبوم های کاغذ دیواری تعلق نمی گیرد و از طرفی مجبور به پرداخت مالیات های سنگین و تعرفه های بسیار زیاد گمرک هستند ولی با این حال نباید محصولاتشان به عدم بخورد چرا که رقابت در این بازار بسیار دشوار است و اگر محصول آنان به عدم بخورد دیگر مغازه داران آلبوم های آن شرکت را به مشتریان نشان نمی دهد . به این علت که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این امر از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است .

شرکت سالار دکور دارای دو آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و جذاب نیز به نام های حانی و حانی استار می باشد که موجودی این دو آلبوم به طور دائم تکمیل می شود . ولی به علت طرح های بروز و زیبای موجود در این دو آلبوم ، موجودی آن ها زود به اتمام می رسد .

شرکت سالار دکور باید به خوبی به این نکته واقف باشد که اگر آلبومی به دو الی سه کد عدم بخورد فروشگاه ها به علت تنوع آلبوم های کاغذ دیواری که از شرکت های مختلف در دست دارند ، دیگر آن آلبوم دارای کد های عدم را به مشتری نشان نمی دهند .  بنابراین وارد کننده ها همواره باید به این نکته توجه داشته باشند که حتما باید موجودی برخی از آلبوم های آنان ، به طور کامل فول باشد .

وبسایت مپ استار ،ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر سالار دکور با رصد نمودن دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران از فروشگاه ها ، شرکت های پخش و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، هر محصولی را به نام خود آن شرکت ثبت می نماید و همین امر مانع از هر گونه تقلبی می شود .
 

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت سالار دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید.