شرکت کارن وارد کننده کاغذ دیواری کلاب
شرکت کارن وارد کننده کاغذ دیواری کلاب
شرکت کارن وارد کننده کاغذ دیواری کلاب



شرکت کارن ، شرکتی منظم و موفق می باشد که آلبوم کاغذ دیواری سولار را وارد کرده است .
 

دفتر مرکزی و انبار این شرکت معروف ، در تهران می باشد . شرکت معتبر کارن ، علاوه بر آن که با نماینده ها و شرکت های پخش در ارتباط است ، خود به صورت مستقیم با فروشگاه های دکوراسیون نیز ارتباط دارد ( مویرگی ) .
 
در خصوص قیمت آلبوم های کاغذ دیواری شرکت معتبر کارن ، باید افزود که : قیمت محصولات این شرکت بسیار مناسب می باشد و در عین مناسب بودن قیمت ، آلبوم های این شرکت از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند . شرکت کارن با وجود آن که به طور دائم ، آلبوم های خود را شارژ می کند ولی با این حال به علت طرح های بسیار جذاب موجود در آلبوم ها ، فروشگاه ها به طور مداوم محصولات این شرکت را خریداری می کنند و به همین دلیل آلبوم های شرکت کارن ، به عدم میخورند .

دلایل گوناگونی وجود دارد که یک شرکت ، آلبوم های خود را حراج می نماید . دلایلی مانند وارد شدن آلبومی جدید با طرح های بروز و خاص و توجه نکردن مشتریان به آلبوم های قدیمی ، به طوری که دیگر آن شرکت وارد کننده ، کد های باقی مانده از آلبوم خود را حراج می نماید تا به طور کامل جمع کند و آلبوم کاغذ دیواری جدید را تهیه نماید .

 
البته دلایل دیگری همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی به واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، عدم حمایت دولت ، مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک و .... که همگی باعث مشکلات بسیاری برای شرکت های وارد کننده می شوند . به طور مثال وقتی یک شرکت وارد کننده محصولی را وارد می کند به خاطر آن که بازار ایران به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز قیمت ثابتی نیست و دائما در حال نوسان است ، ممکن است شرکتی آلبومی را زمانی که قیمت دلار بسیار بالا است تهیه کند و در هنگام فروش با سقوط شدید قیمت دلار مواجه گردد . این مشکل به قدری بزرگ‌ است که حتی کار برخی از شرکت ها را ، به ورشکستگی نیز رسانده است . و راهی برای آن ها جز حراج آلبوم شان باقی نگذاشته است . 

باید افزود که : با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های وارد کننده همواره باید در نظر داشته باشند که نباید به هیچ عنوان محصولات آن ها به عدم بخورد . چرا که رقابت در این بازار بسیار شدید می باشد و برای آن که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند .

 آلبوم های کاغذ دیواری : 
 الیت ،
 الیت پلاس ، 
 الایو ، 
از جمله آلبوم هایی‌ می باشند که ، به عدم ‌خورده اند با آن که این شرکت به طور دائم موجودی این آلبوم ها را تهیه می کند ، اما همان طور که اشاره شد به علت جذابیت و کیفیت این آلبوم ها و نام مشهور شرکت کارن ، موجودی آن ها به سرعت تمام می شود .

شرکت کارن لوگو و نام بسیار زیبا برای خود انتخاب نموده است ، در واقع انتخاب نام و لوگویی مناسب در این صنف بسیار مهم می باشد .

در خصوص آلبوم کاغذ دیواری کلاب ، باید افزود که : این آلبوم دارای طرح های خاص و بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ می باشد که مدرن ترین ، جدید ترین ، و زیبا ترین آلبوم موجود در بازار می باشد  که هم دارای طرح های کلاسیک و هم مدرن است . آلبوم کاغذ دیواری کلاب آلبومی است که دارای گرماژ بالا است . 


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کارن ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر با ارائه دادن صفحات شخصی به فروشگاه ها ، این امکان را برای آنان فراهم می نماید تا محصولات خود را در صفحه شان ثبت نمایند . 

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت کارن را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .