آلبوم کاغذ دیواری کلاور شرکت دکو
آلبوم کاغذ دیواری کلاور شرکت دکو
آلبوم کاغذ دیواری کلاور شرکت دکو 



شرکت دکو ، شرکت موفق و فعال در ده سال اخیر می باشد که آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و پارکت لمینت ها ( پارکت لمینت باروک و لمینت هایی با عرض سی سانت ) و کفپوش های مرغوبی را وارد می نمود .

این شرکت معتبر ، مسیری را انتخاب نمود و به عبارتی با تصمیمی که گرفت که در راستای این تصمیم ، تمامی محصولات این شرکت به عدم خوردند .

در طی دو سال گذشته شرکت دکو ، چند آلبوم کاغذ دیواری بی نظیر و با کیفیت ، به نام های :
آلبوم کاغذ دیواری پنتون، 
آلبوم کاغذ دیواری پیگمنت، 
آلبوم کاغذ دیواری پورتنزو ،
آلبوم کاغذ دیواری پینگو، 
وارد نمود که تمامی این آلبوم ها نیز به عدم خوردند و سپس حراج شدند .

در واقع نکته حائز اهمیتی که در این خصوص باید به آن توجه کرد این امر است که ، شرکت ها در برخی شرایط تصمیم به حراج محصولات خود می گیرند ، گاهی اوقات شرکتی محصولی را وارد می کند که از آن جایی که همه روزه طرح هایی جدید و بروز وارد بازار می شود ، چاره ای جز واردات محصولات جدید نیست ، به همین سبب وقتی دو الی سه سال از واردات آلبوم کاغذ دیواری می گذرد و آلبومی جدید وارد می شود ، به علت آن که تمامی افراد تمایل به تهیه آلبوم جدید دارند ، دیگر کسی به آلبوم کاغذ دیواری قدیمی توجه نمی کند و همین امر باعث می شود که   شرکت ها دیگر کد های آلبوم خود را شارژ نکنند و آن چه که باقی مانده را حراج کنند .

البته ، در برخی مواقع نیز به سبب آن که بازار ایران به دلار وابستگی شدید دارد و قیمت دلار هم دائما در نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که در زمانی که قیمت دلار بالا است شرکتی آلبومی را تهیه کند و در هنگام فروش  ، با سقوط قیمت دلار مواجه شود و چاره ای برای آن شرکت جز حراج محصولش نماند . چه بسیار شرکت هایی که به علت نوسان شدید قیمت دلار ورشکسته شدند .

شرکت های وارد کننده ، باید به خوبی این نکته را بدانند که کالای آنان نباید به عدم بخورد در واقع رقابت شدیدی میان شرکت های وارد کننده وجود دارد و برای این که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند و نگذارد محصولی به عدم بخورد ، چرا که وقتی محصولی به عدم می خورد دیگر مغازه دار آن آلبوم را به مشتری نشان نمی دهد . به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد. 

در واقع ، مشکلات بسیاری مقابل شرکت های وارد کننده قرار دارد مشکلاتی از قبیل تعلق نگرفتن ارز دولتی به سبب کالای لوکس بودن آلبوم های کاغذ دیواری ، تعرفه های سنگین گمرک ، مالیات های بسیار زیاد ، و .... ، ولی با این حال شرکت های وارد کننده با رعایت نکاتی همچون به عدم نخوردن کالایشان باید در این رقابت ها باقی بمانند. 

اینک تنها آلبوم کاغذ دیواری که از شرکت دکو باقی مانده است ، و به تازگی نیز این شرکت این آلبوم را وارد نموده ، آلبوم کاغذ دیواری کلاور می باشد . در واقع شرکت دکو تمام تلاش خود را می کند تا این آلبوم کاغذ دیواری به عدم نخورد .

آلبوم کاغذ دیواری کلاور ، آلبومی بی نظیر و خاص با طرح های ساده و کاربردی می باشد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است . 

وبسایت مپ استار ،  تنها سایت مرجع دکوراسیون داخلی ایران است که به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد .  این وبسایت ، به عنوان تنها وبسایت مرجع دکوراسیون ،  تازه ترین موضوعات بازار دکوراسیون داخلی ایران و اخبار را تحلیل می کند ،  و به صورت مقاله این مطالب را به اشتراک می گذارد . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون یک صفحه اختصاصی رایگان تقدیم می نماید و با ارائه دادن ،  اکانت هایی ویژه به شرکت های وارد کننده  ، شرکت های وارد کننده ،  شرکت های پخش،  و فروشگاه ها ، برقراری ارتباط را برای آنان سهل و آسان می کند. 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .