شرکت استار و آلبوم بسیار زیبای اسپورت
شرکت استار و آلبوم بسیار زیبای اسپورت
شرکت استار و آلبوم بسیار زیبای اسپورت



شرکت معتبر استار ، از مجموعه هلدینگ شرکت های استار ، هیراد ، مدرن و آرامیس می باشد . شرکتی باهوش و خوش فکر ، که همواره محصولاتی خاص و بی نظیر وارد می کند .

دفتر و انبار مرکزی شرکت استار در تهرانپارس می باشد .

این شرکت معتبر ، دارای دو آلبوم کاغذ دیواری درجه یک به نام آلبوم اسپورت و اسپریت می باشد . وآلبوم وگاس این شرکت نیز به حراج گذاشته شده است .

علل کثیری وجود دارد برای آن که شرکتی آلبوم های خود را حراج کند . در واقع ، همواره محصولاتی بروز وارد بازار می شوند و به همین علت ، با ورود یک آلبوم کاغذ دیواری جدید دیگر اکثر افراد تمایل به تهیه آن آلبوم خواهند داشت ، و توجهی به آلبوم های قدیمی نخواهند کرد . همین امر کافیست که یک شرکت وارد کننده دیگر آلبوم کاغذ دیواری خود را شارژ نکند ، و کد های باقی مانده را حراج نماید و آلبوم کاغذ دیواری جدید را تهیه کند .

البته ، دلایل دیگری نیز برای این امر وجود دارد . از آن جایی که قیمت دلار دائما در حال نوسان می باشد و بازار ایران نیز ، وابستگی بسیار شدیدی به دلار دارد ، در برخی موارد ممکن است شرکت وارد کننده در زمانی که قیمت دلار زیاد است ، آلبومی را تهیه کند و در هنگام فروش با سقوط شدید قیمت دلار ، مواجه شود به طوری که دیگر هیچ چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .

مشکلات بسیاری پیش روی شرکت های وارد کننده ، می باشد مشکلاتی مانند : تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری ، مالیات های سرسام آور ، و تعرفه های شدید گمرک و ... ، که همگی فعالیت در این بازار را برای این شرکت ها ، دشوار نموده است . ولی با تمامی این اوصاف ، شرکت های وارد کننده همواره باید تمام تلاش خود را کنند تا آلبوم های آنان به عدم نخورد ، چرا که رقابت شدیدی میان شرکت های وارد کننده وجود دارد و برای آن که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند . 

شرکت استار نیز ، همواره باید به این نکات توجه داشته باشد . چرا که اینک آلبوم کاغذ دیواری اسپریت این شرکت ، به عدم خورده است اما به علت آن که آلبوم کاغذ دیواری اسپورت خود را ، به طور دائم شارژ می کند شرکتی محبوب برای فروشگاه های دکوراسیون ، می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و مرغوب اسپورت ( با ۵۳ سانت عرض و ۱۰ متر طول ) ، از بی نظیر ترین آلبوم های کاغذ دیواری موجود در بازار می باشد که ، دارای طرح های مدرن و جذاب ۲۰۲۳ و ۲۰۲۳ است . 

در واقع ، شرکت هایی همچون شرکت استار نیروهای خود را به کشور های اروپایی می فرستند ، تا بروز ترین و خاص ترین طرح های دنیا را مشاهده  کنند و سپس‌،  به کشور چین سفارش دهند . چرا که در چین قیمت ها بسیار برای بازرگانی ایران پایین تر می باشد .
 

وبسیات مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر استار ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به فروشگاه های دکوراسیون صفحات اختصاصی می دهد تا این فروشگاه ها ، محصولات خود را در صفحاتشان به صورت رایگان قرار دهند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت استار را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید.