آلبوم کاغذ دیواری مدرن شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری مدرن شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری مدرن شرکت وال دکو



شرکت معتبر وال دکو ( آرت شو ) ،  شرکتی بسیار جوان و فعال می باشد که ، در پانزده سال اخیر چند آلبوم کاغذ دیواری با کیفیت و درجه یک را وارد کرده است .

دفتر و انبار مرکزی این شرکت معروف ، در شرق تهران ، خیابان اتحاد می باشد . خیابانی که اکثر سوله های دکوراسیون در این آن جا ، دپو شده اند .

شرکت وال دکو ، شرکتی خوش فکر و باهوش می باشد و همواره آلبوم های کاغذ دیواری زیبا و بروزی ، وارد می کند .

آلبوم های کاغذ دیواری مدرن و جورجیو ، دو آلبوم کاغذ دیواری فعال این شرکت معروف می باشند .

شرکت وال دکو در ابتدا آلبوم کاغذ دیواری yellow را وارد و سپس حراج و از رده خارج نمود ، پس از گذشت مدتی این شرکت معتبر آلبوم کاغذ دیواری new yellow را نیز وارد نمود .

از دیگر آلبوم های شرکت وال دکو می توان به :
آلبوم کاغذ دیواری بسیار زیبای کینگ ،
آلبوم کاغذ دیواری بی نظیر و زیبای جورجیو ،
اشاره کرد .
نکته بسیار مهمی که باید در خصوص حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، ذکر کرد این امر است که : شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، بنا بر دلایل مختلفی آلبوم های خود را حراج می نمایند .‌به عنوان مثال : ممکن است یک شرکت وارد کننده در هنگام‌ خرید یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت بالا بودن قیمت دلار با هزینه بسیار زیادی  ، آلبوم را تهیه نماید ولی در هنگام فروش ، قیمت دلار سقوط کند و باعث ضرر یا حتی ورشکستگی آن شرکت شود . 
یا دلیل دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، این امر است که : به تبع پس از گذشت دو یا سه سال ، آلبوم کاغذ دیواری جدیدی با طرح هایی بروز وارد می شود و دیگر کمتر کسی به آلبوم قدیمی توجه می کند ، بنابراین چاره ای جز حراج کد هایی باقی مانده از آلبوم قدیمی برای شرکت باقی نمی ماند .
اما نکته مهمی که شرکت های وارد کننده باید به خوبی از آن آگاه باشند ، این امر است که : با آن که مشکلات کثیری پیش روی شرکت های وارد کننده قرار دارد ( مشکلاتی از قبیل : وابستگی شدید بازار به دلار ، نوسان بسیار زیاد قیمت دلار ، تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری ، تعرفه های زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، و .... ) ولی همواره رقابت زیادی میان شرکت های وارد کننده برقرار است و این شرکت ها ، باید تمام تلاش خود را کنند که موجودی آلبوم های آنان به عدم نخورد . به عنوان مثال اگر دارای چهار آلبوم کاغذ دیواری هستند ، حداقل موجودی دو آلبوم فول باشد . چرا که در صورت عدم خوردن کالا ها ، فروشگاه ها دیگر آلبوم های آن شرکت وارد کننده را به مشتریان خود نشان نخواهند داد .

شرکت وال دکو ، به تازگی آلبوم کاغذ دیواری مدرن را وارد کرده است ، آلبومی بسیار زیبا و مدرن با طرح های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ . این آلبوم کاغذ دیواری ، آلبومی محبوب و خاص در میان فروشگاه ها می باشد .

از دیگر‌ مواردی که می توان در خصوص شرکت وال دکو ، اشاره کرد این امر است که : این شرکت معتبر دارای آلبوم های کاغذ دیواری آینه ای ، معمولی ، براق ، طرح سنگ و آلبوم های کاغذ دیواری طرح سقفی نیز می باشد . 
 
وبسایت معتبر مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت وال دکو ، با رصد بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، با ارائه صفحه شخصی به هر فروشگاه ، این امکان را برای آنان فراهم می‌ کند که در صفحه شخصی شان محصولات خود را ، عرضه نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت وال دکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید  .