شرکت پانا و دو آلبوم کاغذ دیواری زارا و نایس
شرکت پانا و دو آلبوم کاغذ دیواری زارا و نایس
شرکت پانا و دو آلبوم کاغذ دیواری زارا و نایس



شرکت پانا ، از جمله شرکت های معتبری می باشد که در هشت سال اخیر فعالیت خود را آغاز نموده است .

این شرکت در ابتدا آلبوم کاغذ دیواری پانا را ، وارد نمود که آلبومی بسیار با کیفیت و پر فروش بود اما ، پس از گذشت مدتی شرکت پانا آلبوم کاغذ دیواری خود را حراج و سپس به طور کامل جمع نمود . نام این شرکت معتبر در واقع برگرفته از نام همان آلبوم کاغذ دیواری ( پانا ) می باشد .
 
شرکت معتبر پانا ، شرکتی با برند و لوگویی خاص و منحصر به فرد است ، در واقع انتخاب لوگو و برندی خاص نشان دهنده خلاقیت شرکت وارد کننده پانا ، می باشد . بنابراین شرکت های وارد کننده باید این نکته را به خوبی به خاطر داشته باشند که ، حتما باید لوگویی زیبا و نامی زیبا برای خود انتخاب کنند .

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : شرکت های وارد کننده به دلایل مختلفی آلبوم های کاغذ دیواری خود را حراج می نمایند ، از جمله این دلایل می توان به این امر اشاره کرد که ، از آن جایی که طرح هایی بروز تولید و عرضه می شوند ، دیگر کمتر کسی به طرح های آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی توجه می کند و اکثر قریب به اتفاق مشتریان ، تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین طرح ها دارند . به همین جهت شر‌کت های وارد کننده ، کد های باقیمانده از آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی شان را حراج و سپس ، به طور کل از رده خارج می نمایند و آلبوم جدید را تهیه می کنند .

البته دلایل دیگری نیز برای حراج آلبوم های کاغذ دیواری وجود دارد ، به عنوان مثال : از آن جایی که بازار ایران وابستگی شدیدی به دلار دارد و دلار نیز دارای قیمت ثابتی نمی باشد ، گاهی اوقات ممکن است شرکت وارد کننده ای آلبومی را درست زمانی که قیمت دلار بسیار بالا است خریداری کند ، و در زمان فروش با سقوط شدید قیمت دلار مواجه شود ، به طوری که به مرز ورشکستگی برسد و چاره ای جز حراج آلبوم کاغذ دیواری خود نداشته باشد .

البته ، با تمامی مشکلاتی که پیش روی شرکت های وارد کننده قرار دارد ( اعم از : تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری ، تعرفه های سنگین گمرک ، مالیات های زیاد ، سختی ورود کالا به ایران و ... این شرکت ها ، باید تمام تلاش خود را کنند که آلبوم های آنان به عدم نخورد . به عبارت دیگر ، رقابت زیادی میان شرکت های وارد کننده وجود دارد و برای آن که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نماید و نگذارد محصولی به عدم بخورد .
چرا که ، در صورتی که محصولی دارای کد های عدم بسیاری باشد ، فروشگاه ها دیگر آن آلبوم کاغذ دیواری را به مشتریان خود نشان نخواهند داد . در واقع ، اگر شرکتی دارای دو محصول است از آن دو محصول حتما باید یکی کاملا فول باشد ، تا آن شرکت ماندگار باشد .
 
آلبوم های شرکت پانا نیز به همین دلایل به عدم خورده اند اما ، این شرکت باید بداند که برای آن که در بازار دکوراسیون داخلی باقی بماند ، نیاز است که یا کالایی جدید وارد کند و یا ، موجودی آلبوم های خود را فول نماید .

شرکت معتبر پانا دو آلبوم کاغذ دیواری بسیار پر فروش و با کیفیت به نام های :
نایس ،
و زارا را نیز وارد نموده است ( این شرکت نام هایی زیبا و به یادماندنی برای آلبوم های خود انتخاب می کند و آلبوم زارا نیز ، به قدری شهرت یافته که اکثر افراد مطلع هستند که آلبوم کاغذ دیواری زارا متعلق به شرکت پانا می باشد ) .


وبسایت مپ استار ، به عنوان تنها وبسایت مرجع دکوراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت پانا ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی و ارائه پنل های اختصاصی به فروشگاه ها ، شرکت های پخش و شرکت های وارد کننده ، از آنان حمایت می کند . این وبسایت با دادن صفحات اختصاصی به هر فروشگاه دکوراسیون ، این امکان را برای آنان فراهم می کند تا محصولات خود را در صفحه خود ، عرضه نمایند .
 


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت پانا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .