چند ترفند ظریف که اتاق نشیمن شما را به فضایی کاملاً جدید تبدیل می کند
چند ترفند ظریف که اتاق نشیمن شما را به فضایی کاملاً جدید تبدیل می کند
چند ترفند ظریف که اتاق نشیمن شما را به فضایی کاملاً جدید تبدیل می کند

 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
شاید شما نیز ، با وضعیت اتاق نشیمن خود دست و پنجه نرم می کنید . اما به این فکر می کنید که چگونه می توانید فضا را بدون خرج کردن چندین تن از پولی که به سختی به دست آورده اید، ارتقا دهید ؟ راه های زیادی برای زیباتر کردن اتاق نشیمن بدون وارونه کردن کل فضا وجود دارد . برای دریافت تغییرات کوچک در اتاق نشیمن  که تأثیر زیادی دارد چند ترفند ساده ، ظریف و مورد تایید طراحان را بخوانید که اتاق نشیمن شما را در کمترین زمان ، شبیه به یک فضای کاملاً جدید می کند .
 

در چیدمان خود تجدید نظر کنید :

 
این یک راه حل ساده است ، که هزینه آن کاملاً صفر دلار است ! هرد می گوید : « از جابجایی مبل یا صندلی های خود نترسید ، تا حسی کاملاً جدید داشته باشید . چیدمان مجدد مبلمان یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل هاست و می تواند تاثیر زیادی داشته باشد .
 
 

کمی سبزی اضافه کنید :

قدرت لمس های طبیعی در ایجاد یک اتاق کاملا جدید را دست کم نگیرید . آلیس کوابان طراح Oddessence پیشنهاد می کند : « اگر می توانید چند گل اضافه کنید ، این کار را انجام دهید . طراح مستقر در استافورد ویرجینیا می‌گوید: «گاهی اوقات بریدن شاخه های یک درخت و قرار دادن آنها در گلدان و روی میز قهوه ، اتاق را دوباره زنده می کند . برای افزودن گیاهان به لایه ها فکر کنید ، گلدان های رومیزی کوچکتر ، گلدان های آویزان ، و حتی برخی از گونه های بزرگتر مانند کف دست بالا را درست روی زمین امتحان کنید .
 
  طراح تیمالا استوارت از Decurated Interiors در تامپا، فلوریدا می گوید ، "نورپردازی  یک راه آسان برای تازه کردن اتاق نشیمن است ."  به جای تکیه صرفاً به روشنایی بالای سر، می توانید یک چراغ کف ، چراغ رومیزی یا دیوارکوب اضافه کنید (برای جلوگیری از مشکل سیم‌کشی از یک لامپ هوشمند استفاده کنید) تا حس محیطی بیشتری ایجاد کنید .
 

قفسه های خود را تغییر دهید

 
راس پیشنهاد می کند که با انجام کمی تغییر دکوراسیون با قطعات مکالمه ، آن قفسه را کامل کنید . شیک کردن قفسه های خود با انواع وسایل تزیینی منحصر به فرد، مانند قطعات دست ساز یا سوغاتی هایی که در سفر پیدا می‌شوند ، و ترکیب آن ها با عکس های خانوادگی، کتاب های جالب، و ‌... به شخصیت می افزایند ، داستان شما را بیان می کند و به پایان می رساند . او توضیح می دهد که اتاق نشیمن خود را با ظاهری مرتب کنید . 
 

لایه در فرش جدید
 
حتی اگر از فرش موجود خود هیجان زده نیستید، ممکن است برای همیشه از آن جدا نشوید. فرش های  بزرگ می توانند گران باشند ، یکی از ساده ترین راه ها این است که یک فرش کوچکتر بخرید تا روی فرش موجود خود بپوشانید . برای مثال ، اگر فرش بزرگ تری دارید ، فرشی کوچک تر را در فروشگاه های قدیمی خرید کنید که فوراً رنگ ها را به نمایش بگذارد.»

چند روکش بالش جدید انتخاب کنید

طراح Amanda Jacobs از Journey + Jacobs در لوئیزویل، کنتاکی، همچنین از طرفداران نشاط بخشیدن به فضا با یک فرش جدید است - و خاطرنشان می کند که انجام این کار ممکن است رنگ های جدیدی را در پالت اتاق شما ایجاد کند. او می گوید : «پس از تعویض فرش، ممکن است متوجه شوید که رنگ ها و طرح های دیگری به شدت طراحی را هدایت می کنند ، که می تواند منجر به نیاز به بالشت های جدید شود.