شرکت آیدین وارد کننده کاغذ دیواری آما 7
شرکت آیدین وارد کننده کاغذ دیواری آما 7
شرکت آیدین وارد کننده کاغذ دیواری آما 7 



شرکت معتبر آیدین ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که بر روی کیفیت محصولاتش ، حساسیت بسیار زیادی دارد و کالا های جذابی همواره وارد می کند . دفتر و انبار این شرکت واقع در : تهران خیابان اتحاد می باشد .

این شرکت معروف نام و لوگویی بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای خود انتخاب نموده است . 
 
 از جمله آلبوم های کاغذ دیواری بسیار با کیفیتی که در دوره ای به خصوص وارد و بسیار پر طرفدار شد ، آلبوم کاغذ دیواری کارلوس
و آلبوم کاغذ دیواری استایلیش می باشد که اینک هر دو این آلبوم ها حراج شده اند . چرا که طرح های این مدل کمی قدیمی هستند و اینک طرح هایی بروز و جدید تر وارد بازار شده اند  .

یکی از علل حراجی آلبوم های کاغذ دیواری همین امر می باشد که ، با ورود آلبومی جدید از آلبوم کاغذ دیواری قدیمی پس از گذشت دو یا سه سال ، دیگر استقبال نمی شود و اکثریت به دنبال تهیه نمودن آلبوم کاغذ دیواری جدید با طرح هایی بروز می باشند . به همین خاطر شرکت های وارد کننده دیگر آلبوم های قدیمی خود را شارژ نمی کنند و کد های موجود را حراج می نمایند ، و در نهایت آن آلبوم را از رده خارج می کنند .

البته در برخی موارد نیز ، علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نوسان شدید قیمت دلار می باشد ، از آن جایی که بازار ایران وابستگی شدیدی به دلار دارد و قیمت دلار هم به طور دائم در نوسان است ، ممکن است شرکتی محصولی را زمانی تهیه کند که قیمت دلار بسیار بالا است و در زمان فروش قیمت دلار به شدت کاهش یابد و همین امر باعث می شود که چاره ای جز حراج آلبوم برای آن شرکت باقی نماند . 
 شرکت های وارد کننده باید به خوبی این نکته را بدانند که ، به هیچ عنوان نباید محصول آن ها به عدم بخورد ، چرا که شرط دوام در این بازار پر رقابت این است که محصولات شرکت ها دارای پشتوانه عالی باشد و به عدم نخورد . در واقع آلبومی را که پر از کد های عدم است مغازه دار به مشتریان خود ارائه نمی دهد و محصولات دیگر‌ از شرکت های دیگر را ، که موجودی آنان فول است ارائه خواهد داد .

شرکت های وارد کننده همچون شرکت آیدین برای آن که همواره محصولی درجه یک و بروز را وارد کنند ، محصولات قدیمی خود را پیش از آن که بسیار قدیمی شوند حراج می نمایند .

شرکت آیدین ، شرکتی بسیار حرفه ای با تفکری خاص می باشد و اینک نیز چندین آلبوم خود را به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری مارول ، 
آلبوم کاغذ دیواری لیندا، 
آلبوم کاغذ دیواری آما یک ،
و … 
را به حراج گذاشته است. 

شرکت آیدین نام AMA را برای خود انتخاب نمود و آلبوم های کاغذ دیواری AMA1،  AMA2 AMA3، AMA4، AMA5، AMA6 و به تازگی نیز آلبوم کاغذ دیواری AMA7 را وارد کرده است .

آلبوم کاغذ دیواری آما یک این شرکت ، جزء آلبوم های حراجی می باشد و آلبوم های آما دو ، آما سه ، آما چهار و آما شش به طور دائم تکمیل می شوند چرا که جزء آلبوم های محبوب و پر‌ فروش می باشند .

آلبوم کاغذ دیواری آما پنج ، به طور کلی واگذار شد و دیگر این آلبوم موجودی ندارد .

اینک آلبوم کاغذ دیواری درجه یک آما ۷ ، با طرح های زیبای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ از با کیفیت ترین و خاص ترین آلبوم های کاغذ دیواری ، ( با جنسی ضخیم ) موجود در بازار می باشد . لازم به ذکر است که جلد های آلبوم های آما همگی یک رنگ می باشند .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر آیدین ، با رصد بازار دکوراسیون داخلی ایران از فروشگاه ها ، شرکت های پخش و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معروف و معتبر هر محصولی را به نام خود آن شرکت ثبت می نماید و همین امر باعث جلوگیری از هر نوع تقلبی می شود . همچنین وبسایت مپ استار ، تحت عنوان تنها وبسایت مرجع دکوراسیون داخلی به فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده پنل های اختصاصی ارائه می دهد .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آیدین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .