آرتیمان آرایه شرکت تامین کننده کاغذ دیواری کلمنت و مرسیفول
آرتیمان آرایه شرکت تامین کننده کاغذ دیواری کلمنت و مرسیفول
آرتیمان آرایه شرکت تامین کننده کاغذ دیواری کلمنت و مرسیفول




شرکت معتبر آرتیمان آرایه ماندگار ، به تازگی دو آلبوم کاغذ دیواری زیبا و بی نظیر کلمنت و مرسیفول را با ۵۳ سانت عرض و ۱۰ متر طول از چین وارد نموده است .

در خصوص این دو آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار و خاص باید افزود که : آلبوم های کلمنت و مرسیفول دو آلبوم زیبا و با کیفیت با طرح هایی مدرن و خاص می باشند ، طرح هایی بروز و زیبای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .

شرکت آرتیمان آرایه ماندگار ، شرکتی بسیار موفق است که علاوه بر این دو آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و پر طرفدار ، دارای دو پارکت لمینت وارداتی بی نظیر و با کیفیت ، به نام های تی استون و تی فلور می باشد .
 
کفپوش وارداتی با کیفیت استراتیف نیز ، از دیگر محصولات منحصر به فرد و مرغوب این شرکت معتبر است . در واقع استراتیف نامی معتبر و قدیمی است که در بازار دکوراسیون داخلی ایران این نام دارای شهرت بسیاری می باشد .

شرکت آرتیمان آرایه ماندگار ، در ابتدا تنها وارد کننده این کفپوش منحصر به فرد و درجه یک بود ولی ، پس از مدتی این شرکت در حوزه آلبوم های کاغذ دیواری و ...  نیز فعالیت کرد .

شرکت آرتیمان آرایه ماندگار ، یکی از آلبوم های کاغذ دیواری خود را به نام نرویچ حراج نموده است . در واقع شرکت های وارد کننده همچون شرکت آرتیمان آرایه ماندگار ، هنگامی که محصولی را وارد می کنند پس از گذشت دو الی سال از عرضه آن محصول ، به علت آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدید تری با طرح های بروز تر تولید و وارد می شود و مشتریان خواستار تهیه آلبوم های جدید هستند ، محصولات قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده را حراج می نمایند تا به طور کل از رده خارج کنند و محصول جدید را وارد نمایند . 
البته در برخی موارد نیز ، به سبب آن که بازار ایران به شدت به دلار وابسته است این احتمال وجود دارد که شرکت ها آلبومی را با قیمت بسیار زیاد در هنگامی که قیمت دلار بسیار بالا است خریداری کنند و در زمان عرضه قیمت دلار سقوط کند ، در چنین مواقعی تنها راهی که برای شرکت ها باقی می ماند حراج محصول خود می باشد . لازم به ذکر است که : تنها نوسانات شدید قیمت ارز مشکل شرکت های وارد کننده نیست ، بلکه عدم حمایت دولت از این صنف و همچنین تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری از دیگر مشکلات این صنف می باشد .

با این حال شرکت های وارد کننده باید این نکته را به خاطر داشته باشند که نباید به هیچ عنوان ، آلبوم های کاغذ دیواری آن ها به عدم بخورد چرا که در چنین صورتی دیگر مغازه دار آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهد . به این علت که ممکن است مشتری کدی از آن آلبوم را بپسندد که موجود نباشد و این از حوصله مغازه دار و مشتری خارج است . 

از دیگر محصولات شرکت آرتیمان آرایه می توان به :
آلبوم کاغذ دیواری مدرن ،
آلبوم کاغذ دیواری ویچی ،
آلبوم کاغذ دیواری پالرمو ،
آلبوم کاغذ دیواری وینوی ( آلبوم کاغذ دیواری پالرمو و وینوی به تازگی وارد شده است ) ، 
اشاره کرد .

این شرکت دارای نمایندگانی در شهر ها می باشد ، ولی اکثرا به صورت مویرگی با مغازه داران ارتباط برقرار می کند ، چرا که شرکتی قدیمی و معتبر است .

انبار و دفتر مرکزی شرکت آرتیمان آرایه ماندگار در تهران می باشد .

ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق آرتیمان آرایه ماندگار، وبسایت مپ استار تنها وبسایت تخصصی دکوراسیون داخلی ایران می باشد که ، موضوعات روز شرکت های وارد کننده دکوراسیون داخلی را رصد می نماید و به شرکت های پخش و همچنین به نمایندگان آن ها ،  خدمات به خصوصی ارائه می دهد . ‌ این وبسایت ، به فروشگاه های دکوراسیون داخلی و مغازه داران، صفحه های اختصاصی می دهد تا بتوانند محصولات خود را به صورت رایگان ،  وارد صفحه خود نمایند و کالا های حراجی شان را ،  در آن صفحه قرار دهند و همچنین ، آدرس های خود را در صفحه مخصوص به خود ثبت کنند . وبسایت مپ‌استار، با سئو بسیار بالا صفحه فروشگاه ها و مغازه داران این صنف را ،  در گوگل قرار می دهد و دیگر نیاز نیست مغازه داران سایت داشته باشند ،چرا که از وبسایت مپ استار با خدمات بسیار حرفه ای برای اولین بار در ایران ، استفاده خواهند کرد .

کدام فروشگاه ها در شهر شما محصولات شرکت آرتیمان آرایه ماندگار را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .