آلبوم کاغذ دیواری هوم ست و نفیس شرکت گرند دکو
آلبوم کاغذ دیواری هوم ست و نفیس شرکت گرند دکو
آلبوم های کاغذ دیواری هوم ست و نفیس شرکت گرند دکو 



شرکت گرند دکو،  شرکتی نو تاسیس می باشد که در سه سال اخیر تاسیس شده است . این شرکت شرکتی جوان ، جویای نام و بسیار پر تلاش می باشد .

شرکت گرند دکو ، در ابتدا دو آلبوم کاغذ دیواری نفیس و هوم‌ ست را وارد نمود و پس از مدتی ، اقدام به تولید و همچنین پخش پارکت لمینت آمبر و کفپوش هایکا نمود . این شرکت دارای لوگویی زیبا و جذاب و نامی به یاد ماندنی می باشد .
 
 شرکت بسیار جوان گرند دکو ، در اکثر شهر ها دارای نمایندگی می باشد و انبار این شرکت واقع در شهر ری است .

در خصوص پارکت لمینت آمبر باید افزود که : این پارکت لمینت بسیار با کیفیت می باشد و دارای ۸ رنگ زیبا و پر فروش و کلیک ولینگه است . همچنین لازم به ذکر است که : این محصول دارای پنج سال گارانتی نیز می باشد .

در گذشته پارکت لمینت از خارج از کشور وارد می شد اما ، پس از آن که واردات پارکت لمینت ممنوع شد ، شرکت های ایرانی خود اقدام به تولید کردن پارکت لمینت کردند . نکته ای که در این خصوص ذکر آن حائز اهمیت فراوان می باشد این امر است که ، بازار ایران بسیار به دلار وابسته است و و قیمت دلار نیز نوسان شدیدی دارد ، حتی اینک که پارکت لمینت در ایران تولید می شود ، به سبب آن که مواد اولیه آن از خارج می آید و هنوز ما در بحث تولید مواد اولیه پارکت لمینت به خود کفایی نرسیده ایم ، به همین جهت همچنان شرکت های تولید کننده با مشکلات بسیاری رو به رو هستند . 

در واقع می توان گفت که ، تولیدات در ایران بسیار سخت شده است و شرکت ها اعتمادی به دولت ندارند ، چرا که هر لحظه ممکن است در خطر باشند و به همین خاطر شرکت ها به دنبال سود لحظه ای می باشند . با این حال ، رقابت سختی میان شرکت های تولید کننده پارکت لمینت وجود دارد و شرکت های بسیاری به این حرفه روی می آورند .

در خصوص آلبوم های کاغذ دیواری نیز باید افزود که ، به علت آن که کاغذ دیواری کالای لوکس است ، به آن ارز دولتی تعلق نمی گیرد و از طرف دیگر ، شرکت های وارد کننده با تعرفه های سنگین گمرک و مالیات های بسیار زیاد مواجه هستند ، به طوری که وقتی جنسی را وارد می کنند قیمت دلار بسیار زیاد است و در هنگام فروختن محصولاتشان قیمت دلار سقوط می کند و در نهایت مجبور به حراج محصولات خود می شوند .

البته گاهی اوقات ، به علت آن که آلبومی جدید وارد می شود شرکت ها برای وارد کردن آلبوم جدید ، آلبوم قدیمی خود را حراج می کنند چرا که دیگر کسی به آلبوم قدیمی توجه نمی کند و همه خواستار طرح های جدید هستند . شرکت ها باید این نکته را به خوبی بدانند که نباید موجودی آلبوم های آنان ، به عدم بخورد چرا که این باعث سقوط شرکت ها و حذف آنان از رقابت ها ، می شود .

شرکت گرند دکو ، به سبب آن که شرکتی نو تاسیس است در حال حاضر آلبوم حراجی ندارد .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت گرند دکو با دقت مسائل روز دکوراسیون داخلی را بررسی و رصد می کند . این وبسایت با ارائه پنل های اختصاصی‌ به شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده از آنان حمایت می کند .

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت گرند دکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .