شرکت وپال فلور تولید کننده موفق پارکت لمینت
شرکت وپال فلور تولید کننده موفق پارکت لمینت
شرکت وپال فلور تولید کننده موفق پارکت لمینت




شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی معتبر می باشد که در ده سال اخیر تاسیس شده است و در زمینه تولید پارکت لمینت ، بسیار موفق بوده است . در واقع می توان گفت ، از هنگامی که ورود پارکت لمینت به کشور ممنوع شد ،  شرکت وپال فلور یکی از اولین شرکت هایی بود که اقدام به تاسیس کارخانه تولید پارکت لمینت ، نمود .

کارخانه و دفتر مرکزی این شرکت معروف ، در تبریز می باشد البته باید افزود که : شرکت وپال فلور در تهران نیز دارای دفتر می باشد که بسیار فعال است .

شرکت معتبر وپال فلور ، دارای چهار محصول (  سه لمینت به نام های MOONLOCK  ، FLOORELLA  و KING STONE  ، و یک کفپوش FLOORELLA  ) می باشد .

این شرکت ، شرکتی بسیار موفق می باشد و می توان گفت که : محصولات این شرکت عدم ندارند و فول هستند و کد های عدم  محصولات وپال فلور ، انگشت شمار می باشند .

شرکت معتبر وپال فلور ، سرمایه گذاری بسیار زیادی کرده است و به خوبی نیز در بازار دکوراسیون داخلی عمل می کند و جزء موفق ترین و برترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت است .

در خصوص لمینت پر فروش KING STONE  این شرکت معتبر ، می توان به مشخصات این محصول اشاره کرد ، که عبارت است از :
دارا بودن ۱۲ رنگ پر فروش و زیبا ،
دارا بودن ابعادی خاص ۸۰×۳۰ 
دارا بودن HDF  سوماترای اندونزی ،
ضخامت هشت میلی متر ، 
استاندارد سایشی AC4 ،
کلیک V-Groove ،
و ....  .

شرکت معروف وپال فلور ، به خوبی از اصول حرفه ای مطلع است که باید محصولاتش موجود باشند و به خوبی این اصول را ، رعایت می کند . در واقع هر زمان که کالای این شرکت به عدم می خورد ، در سریع ترین زمان ممکن آن کالا را تولید و موجود می نماید ، چرا که شرکت وپال فلور به خوبی آگاه است که مغازه دار ها هنگامی که پارکت لمینتی پر از کد های عدم باشد ، به مشتریان خود ارائه نمی دهند به این علت که تنوع تولید پارکت لمینت و همچنین کفپوش در ایران بسیار زیاد می باشد ، و به همین جهت مغازه دار اگر کالایی به عدم بخورد دیگر آن کالا را به مشتریان خود نشان نمی دهد ، چرا که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد و این مسئله از حوصله مغازه دار و مشتری ، خارج است .

لازم به ذکر است که : در گذشته پارکت لمینت از خارج از‌ کشور وارد می شود ، ولی به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت دلار و وابستگی شدید بازار ایران به ارز ، شرکت های وارد کننده چاره ای جز تولید پارکت لمینت در ایران نداشتند . اینک با آن که پارکت لمینت در ایران تولید می شود ، ولی همچنان شرکت های تولید کننده وابسته به ارز می باشند چرا که ، مواد اولیه پارکت لمینت ها و کفپوش ها همچنان از خارج از کشور ، به خصوص چین وارد می شود و ما هنوز به خودکفایی در خصوص تولید محصول تزیینی ، همچون : پارکت لمینت و کفپوش نرسیده ایم .
 

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت وپال فلور با رصد بازار دکوراسیون داخلی ایران و با ارائه نمودن پنل اختصاصی به فروشگاه ها ، شرکت های پخش و شرکت های وارد کننده ، از آنان حمایت می کند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت وپال فلور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .