پارکت لمینت لیگنا تولید شرکت کارلوبونتی
پارکت لمینت لیگنا تولید شرکت کارلوبونتی
پارکت لمینت لیگنا تولید شرکت کارلوبونتی




شرکت معتبر کارلوبونتی برندی بسیار معروف است که در ایران فعالیت می‌ کند و با شرکت لیمورا با هم‌ یک خانواده هستند .

شرکت کارلوبونتی ، شرکتی قدیمی و معتبر است که در زمینه کاغذ دیواری مشغول به فعالیت می باشد حدود هشت ماه است که آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت به عدم خورده اند .

به علل گوناگونی آلبوم های کاغذ دیواری یک شرکت به عدم می خورند . در واقع بازار دکوراسیون داخلی ایران از آنجایی که به شدت به دلار وابسته می باشد و نوسان شدید قیمت دلار بر این بازار تاثیر بسیار زیادی دارد ، به تبع فعالیت در این بازار پر ریسک می باشد  چرا که ، شرکت های وارد کننده گاها آلبومی را در زمانی وارد می کنند که قیمت دلار بسیار بالاست و در زمان فروش با سقوط شدید قیمت دلار مواجه می شوند که سرانجام ، آنان را به ورشکستگی می کشاند .
 
 واردات آلبوم های کاغذ دیواری بسیار دشوار می باشد چرا که ، این کالا کالایی لوکس است و به همین جهت به آن ارز دولتی تعلق نمی گیرد از طرفی مالیات های سنگین و تعرفه های زیاد گمرک همگی از مشکلات پیش روی شرکت های وارد کننده هستند .

حال وقتی شرکتی آلبومی را وارد می کند به تبع بعد از گذشت مدتی ، آلبومی جدید با طرح های بروز وارد می شود و مشتریان تمایل به استفاده از جدید ترین آلبوم دارند و دیگر کمتر کسی به آلبوم قدیمی توجه می کند ، به همین جهت شرکت ها آلبوم قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند و حراج می نمایند و در نهایت ، از رده آن را خارج می کنند و محصول جدید را وارد می کنند .
 

نکته ای که شرکت های وارد کننده باید به آن واقف باشند این امر است که ، نباید آلبوم آنان به عدم بخورد چرا که عدم خوردن آلبوم مساوی با سقوط آن شرکت است و شرکت ها برای آن که در رقابت باقی بمانند باید نگذارند که آلبومشان به عدم بخورد چرا که این از حوصله مغازه داران و مشتریان خارج است که آلبومی را به مشتری ارائه دهند که پر از کد های عدم است .
 

شرکت کارلوبونتی به خوبی این نکته را می داند که آلبوم های او به عدم خوردند و با لیستی که از عدم کالا هایش تهیه کرده ، هنگامی که مغازه دار این لیست را مشاهده می کند از آلبوم های دیگر شرکت ها استفاده می کند .

شرکت کارلوبونتی با شرکت لیمورا ) که یک خانواده هستند ) با هم آلبومی به نام کراس وارد کردند که آلبومی بسیار مدرن با طرح های  ۲۰۲۲ ، ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ می باشد و از کیفیتی بی نظیر و جنسی عالی برخوردار است .
 
 شرکت کارلوبونتی ، به طرح و کیفیت کالا بسیار اهمیت می دهد و به همین سبب همواره جنسی بروز و عالی وارد می کند و تلاش می کند تا در هنگام تهیه آلبوم های کاغذ دیواری ، نیرو های خود را به کشور های ایتالیا فرانسه روسیه چین بفرستد تا طرح هایی بروز و زیبا را انتخاب کنند و در نهایت به کشور چین سفارشات خود را دهند .

شرکت معتبر کارلوبونتی بر روی پارکت لمینت لیگنا ( با ابعاد : ۱.۸۵  ) سرمایه گذاری نموده است و در حال تولید این پارکت لمینت است .
 

امروزه بسیاری از شرکت های ایرانی مشغول تولید پارکت لمینت می باشند و تولید پارکت لمینت در ایران از زمانی که مانع واردات لمینت شدند بسیار زیاد شده است .
 
 ما لمینت را به عنوان پارکت لمینت می شناسیم ولی میان پارکت و لمینت اختلاف بسیار زیادی وجود دارد در واقع پارکت از چوب خالص است که به کف محیط چسبیده می شود و دارای دو ، سه یا چهار سانت ضخامت می باشد و همچنین دارای چسبی مخصوص است . در حالی که لمینت در ایران و کشور هایی مانند چین تولید می‌ شود که از خرده های چوب مخلوط شده با چسب به صورت ورقه های ام دی اف تولید می شوند و بر روی لمینت ها سطح ضد خش کشیده می شود و در زمان نصب ، به کف محیط چسبیده نمی شوند و از چسب دیگر استفاده نمی شود . لمینت در ابعاد بیست در صد و بیست تولید می شوند و در هم کلیک می شوند . 
لمینت کیفیت و جذابیت پارکت را ندارد ولی دارای تنوع رنگ بسیاری است و لمینت پس از نصب امکان جمع کردن و نصب مجدد را دارد در حالی که پارکت فاقد این مزیت است .
 

وبسایت مپ‌ استار تنها وبسایت تخصصی در ایران است که فروشگاه های دکوراسیون ، شرکت های وارد کننده و شرکت های پخش را به خوبی حمایت می کند و به فروشگاه ها صفحه اختصاصی می دهد تا بتوانند محصولات خود را در سایت قیمت گذاری کند . وبسایت مپ استار   امیدوار است شرکت کارلوبونتی در رقابت بسیار زیادی که در پارکت لمینت ایرانی هست موفق باشد . 
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت کارلوبونتی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .