نئو آلبوم کاغذ دیواری زیبای ابودیزاین
نئو آلبوم کاغذ دیواری زیبای ابودیزاین
نئو آلبوم کاغذ دیواری زیبای ابودیزاین





شرکت معروف ابودیزاین ، شرکتی موفق است که به صورت مویرگی با فروشگاه ها ارتباط برقرار می کند و سال ها با همین روش محصولات خود را در بازار عرضه کرده و به عبارتی دیگر ، تا به امروز با هیچ ‌شرکت پخشی فعالیت نکرده است .
 
 این شرکت معتبر ، تنها با فروشگاه هایی کار می کند که به آنان آلبوم های کاغذ دیواری خود را داده است و همواره تلاش می کند که در بازار پر ‌رقابت دکوراسیون داخلی موفق باشد .
 

شرکت ابودیزاین ، به علت آن که ارتباطی با شرکت های پخش ندارد و به صورت اختصاصی با فروشگاه ها ارتباط برقرار می کند ، بسیاری از وارد کنندگان و شرکت ها که در این زمینه سال ها فعالیت می کنند ارتباط زیادی با شرکت ابودیزاین ندارند و این شرکت به صورت اختصاصی فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر همواره جوایزی خاص همچون : سکه و یا حتی سفر هایی به خارج از کشور ، به فروشگاه هایی که در ماه بیشترین فروش را داشته باشند ، می دهد و همین باعث رقابت در فروش بین فروشگاه ها می شود .

از جمله محصولات این شرکت می توان به :
ترموود ابودیزاین ، 
آلبوم کاغذ دیواری پالت ، 
آلبوم کاغذ دیواری رزمور ،
آلبوم کاغذ دیواری نومد، 
و ...
اشاره کرد .

نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کرد این امر است که ، بازار ایران بسیار به دلار وابسته است و از طرفی نیز قیمت دلار ثابت نیست و دائما در حال نوسان می باشد که همین امر ، کار را برای شرکت های وارد کننده دشوار کرده است چرا که علاوه بر نوسان قیمت ، مسائل دیگری مثل تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم کاغذ دیواری ، به دلیل لوکس بودن ، پرداخت کردن هزینه های سرسام آور گمرک و پرداخت مالیات های سنگین ، همگی از مشکلات این صنف می باشد تا جایی که گاها وقتی محصولی را وارد می کنند قیمت دلار بسیار بالاست و در هنگام فروش با سقوط عجیب قیمت دلار مواجه می شوند که مجبور به حراج محصولشان می گردند و گاها کار شرکت به ورشکستگی می رسد .

از طرف دیگر به سبب آن که به طور مداوم طرح های جدیدی وارد بازار می شود ، با ورود یک محصول جدید کمتر کسی به محصول قدیمی توجه می کند و شرکت ها باید محصول جدید را وارد و در بازار عرضه کنند و چون به محصول قدیمی دیگر توجهی نمی شود کد های موجود آن را حراج کنند .
 

نکته ای که شرکت ها باید به آن عمل کنند این است که باید محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و به هیچ عنوان نگذارند محصولشان به عدم بخورد درست مثل شرکت ابودیزاین .

این شرکت تفکر خاصی دارد و به صورت اختصاصی با موفقیت تمام در حال فعالیت است .

 شرکت ابودیزاین دارای آلبوم کاغذ دیواری زیبا و با کیفیت دیگری به نام نئو می باشد . آلبومی بسیار زیبا با طرح های مدرن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴  و با کیفیتی عالی و جنس ضخیم .

شرکت ابودیزاین بر روی طرح های آلبوم های کاغذ دیواری خود بسیار تلاش می کند که طرحی خاص باشد .

این  شرکت معتبر ، دارای اسمی معروف و لوگویی زیباست و تنها شرکتی است که چک نیز قبول می کند به این معنا که به صورت اقساطی نیز ، با فروشگاه های دکوراسیون همکاری می کند .
 
 شرکت ابودیزاین دارای صفحات مجازی فعالی در تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام می باشد .

این شرکت موفق دارای طیف وسیعی از محصولات است ، محصولاتی درجه یک همچون :
چمن مصنوعی ، 
انواع و اقسام آلبوم های کاغذ دیواری مرغوب و با کیفیت ، 
ترموود ،
و ...   .

دفتر مرکزی و انبار شرکت ابودیزاین در تهران است .
 
 
وبسایت مپ استار با آرزوی موفقیت برای شرکت ابودیزاین با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها با ارائه پنل های اختصاصی‌ حمایت می نماید .
 

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ابودیزاین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .