آلبوم ملبورن جدید ترین کالای دکوراسیون داخلی
آلبوم ملبورن جدید ترین کالای دکوراسیون داخلی
آلبوم ملبورن جدید ترین کالای دکوراسیون داخلی 



شرکت موفق و معتبر اریکا ،  با پشتوانه بزرگ نام ایدی در دهه اخیر ،  در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز کرد .  نام ایدی،  همواره با نام آقایان قهرمانی و کارخانه گرانتیل همراه می باشد . 
کارخانه گرانیتل در واقع اولین و بزرگ ترین کارخانه کاغذ دیواری می باشد البته پس‌ از شرکت قدیمی و فعال پلاستر .
 

در خصوص شرکت اریکا باید افزود که :  این شرکت همواره سعی داشته تا از تجربیات دیگر‌ شرکت های موفق در این زمینه بهره ببرد و با دقت کافی و تلاش مداوم در انتخاب رنگ و طرح ،  اینک به یکی از موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری، تبدیل شده است .
 

با آن که بازار دکوراسیون داخلی به علت نابسامانی قیمت ارز ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سنگین، و ...  که همگی از مشکلات پیش روی شرکت های وارد کننده هستند ،  مواجه است ولی با این حال شرکت معتبر اریکا با سرمایه گذاری دقیق و همچنین با بازاریابی موفق همچنان با موفقیت تمام در این زمینه فعالیت می کند .
 

از جمله آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت می‌ توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری پگاسوس )  این آلبوم حراج شده است  (،
آلبوم کاغذ دیواری مدرن وال ، 
آلبوم کاغذ دیواری فستیوال ، 
اشاره کرد .

علل بسیار زیادی وجود دارد که یک آلبوم کاغذ دیواری به حراج گذاشته می شود به طور مثال: ممکن است یک شرکت وارد کننده محصولی را زمانی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالاست،  و در زمان فروش آن محصول  قیمت دلار سقوط زیادی می کند و همین امر منجر به ضرر کردن و حتی ورشکستگی و تعطیلی یک شرکت می شود ( چرا که شرکت ها هزینه بسیار زیادی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری متحمل می شوند ) ، تا حدی که آن شرکت چاره ای جز حراج آلبوم خود نداشته باشد .
 

در برخی موارد نیز ،  آلبومی جدید وارد بازار می شود و شرکت ها با وارد شدن آلبوم جدید ،  دیگر آلبوم های قدیمی خود را شارژ نمی کنند ،  چرا که مشتریان تمایل دارند تا از جدید ترین محصول بهره ببرند و به همین سبب ،  شرکت های وارد کننده کد هایی را که باقی مانده حراج و سپس از رده خارج می کنند . در واقع دیگر وقتی یک آلبوم کاغذ دیواری به عدم می خورد ، دیگر فروشگاه ها آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهند ، چرا که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این از حوصله مشتری و مغاره دار خارج است .
 

شرکت اریکا ،  اینک تمام تلاش خود را می کند که دو آلبوم کاغذ دیواری خود را به نام های فستیوال و مدرن وال را حفظ نماید  ولی با این حال عدم پشتیبانی منظم دپو و یا شاید ترس از وجود طرح های جدید و جذاب بازار مانع از این امر می شود .
 

شرکت اریکا ، دارای لوگوی بسیار زیبایی نیز می باشد در واقع وجود یک لوگوی مناسب و زیبا ، یکی از مهم ترین ارکان برای یک شرکت است چرا که باعث می شود آن شرکت در یاد ها باقی بماند .
 

اینک شرکت اریکا ، از آلبوم کاغذ دیواری جدید خود به نام ملبورن رونمایی کرده است .
این آلبوم کاغذ دیواری ( با عرض ۵۳ سانت و ۱۰ متر طول (  از بی نظیر ترین و جذاب ترین آلبوم های کاغذ دیواری موجود در بازار می باشد که دارای طرح های مدرن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و با کیفیتی عالی و جنسی ضخیم و مرغوب است .
 

وبسایت مپ استار، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اریکا ، با رصد کردن بازار دکوراسیون داخلی و با ارائه نمودن پنل های اختصاصی به فروشگاه ها ، شرکت های وارد کننده و شرکت های پخش،  از آنان حمایت می کند .
 

کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ،  محصولات شرکت اریکا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .