تاپ دکور تولیدکننده پوستر و کفپوش pvc دیاموند
تاپ دکور تولیدکننده پوستر و کفپوش pvc دیاموند
تاپ دکور تولید کننده پوستر و کفپوش pvc دیاموند 



شرکت تاپ دکور ، شرکتی باهوش حرفه ای توانمند و مسلط به فنهای بازرگانی ایران می باشد که در پانزده سال اخیر تاسیس شده  است . فعالیت گسترده ای کرد توان خود را به رخ رقبای خود نمایش داد و نهایتا و در اوج فعالیت با یک اتفاق نادر مجبور به کوچک کردن گستردگی فعالیت خود شد.

حدود ده یا دوازده سال پیش ، این شرکت با ورود به بازار دکوراسیون ایران و وارد کردن آلبوم های  فراوان کاغذ دیواری بسیار ارزان قیمت ، تقریبا می توان گفت که بازار را دست خود گرفت . 

اما شرکت تاپ دکور در طول این چند سال به مشکلاتی برخورد که مجبور شد چند سالی از ورود کالا های خود جلوگیری نماید و یکسری از شرکای بزرگ این شرکت به همین خاطر از او جدا شدند و شرکت آکام را تاسیس نمودند .


شرکت تاپ دکور ، شرکتی بسیار عالی ، و با تفکر ارائه کالای  اقتصادی و حرفه ای بسیار بالا است ، با اینکه پر قدرت در امر واردات کاغذدیواری فعالیت میکرد تغییر رویه داد و فعلا کاغذ دیواری هایی که وارد نموده است ( چهار یا پنج آلبوم کاغذ دیواری این شرکت ) موجودیشان کامل نیست . احتمال دارد که این عدم موجودی به علت وارد کردن بار جدید باشد و یا حتی تفکر این شرکت ، این امر است که دیگر در این بازار  وارادات کاغذدیواری فعالیت نکند .

البته ما براین تفکر پایبندیم که مدیران تاپ دکور توان بسیار بالایی در تجارت کالاهای دکوراسیون داخلی ایران دارند و اگر مشکل بزرگ چند سال پیش نبود این شرکت الان پر قدرتترین تامین کننده کاغذدیواری ایران میبود.

در هر صورت شرکت تاپ دکور باید متوجه این امر باشد که ، به هیچ عنوان نباید بگذارد کالا هایش به عدم بخورند ، چرا که عدم خوردن یک محصول ، باعث سقوط آن شرکت در بازار رقابت ها می باشد . به این علت که وقتی آلبومی مملو می شود از کد های عدم ، دیگر مغازه دار ، آن آلبوم را به مشتری ارائه نمی دهد .

چرا که امکان دارد مشتری کدی از آن آلبوم را بپسندد که موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است . که البته این اتفاق برای دو آلبوم کاغذ دیواری نایک و پوما ، شرکت تاپ دکور افتاده است ( این دو آلبوم متاسفانه طی دو سه ماه اخیر به عدم خورده اند ) .


شرکت معتبر تاپ دکور بر روی تولید کفپوش نیز سرمایه گذاری نموده است .
کفپوش هایی به نام : 
تاپ‌ فلور ، تاپ دکور و یا دیاموند ( که به صورت سه سمپل مختلف پخش می شوند ، با آن که سه لوگوی مختلف دارند ولی یک کفپوش هستند ، در واقع می توان گفت که علت این کار شرکت تاپ‌ دکور مشخص نیست  ) . 

از جمله مشخصات فنی کفپوش تاپ فلور ، می توان به : 
ابعاد تایل ۱۲۰ * ۲۰ سانتی متر ،
ضخامت دو میلی متر ،
در هر کارتن : ۳.۰۵۷ ،
اشاره کرد .

شرکت معروف تاپ دکور ، به تازگی کفپوشی درجه یک و مرغوب تولید نموده است . تقریبا در شش یا هفت سال گذشته ، شرکت تاپ دکور ، کفپوش تاپ فلور را وارد می کرد اما پس از مدتی خود اقدام به تولید کردن این کفپوش نمود ، در طول این سه ساله ، در دور اول ، این کفپوش درجه یک را تولید نمود و برخی کد ها را حذف کرد و اینک این کفپوش ، با رنگ های متنوع و زیبا ( رنگ های محو طرح بتن نیز به این کفپوش اضافه شده است ) ، و کیفیتی عالی و البته قیمتی بالا تولید و عرضه می شود .


در این بازار پر رقابت کفپوش ، چیزی که پس از چند سال باقی می ماند ، کیفیت یک کفپوش است که شرکت ها به ویژه شرکت تاپ‌ دکور ، امروزه به این امر توجه ویژه ای دارند . 

شرکت تاپ دکور ، در بحث تولید پوستر نیز سرمایه گذاری نموده است و دستگاه های تولید پوستر را تهیه کرده است و پوستر های معمولی به علاوه دو پوستر بسیار خاص را نیز اضافه نموده است که دیگر شرکت ها فاقد این امر هستند . 
پوستر های درجه یک و با کیفیت به نام های : 
پوستر برجسته طلاکوب ،
و پوستر شب تاب .

پوستر های‌ شب تاب ، پوستر هایی هستند که هنگامی که فضا تاریک می شود ، قسمت های به خصوصی از پوستر با تابش نور شب دیده می شوند .

این شرکت همچنان با قیمت مناسب در بازار فعالیت می کند .


تیم مپ استار ، بسیار زیرکانه و با دقت بازار دکوراسیون داخلی ایران را رصد می نماید و سعی می کند اخبار روز را به اطلاع عموم مردم و به خصوص شرکت های وارد کننده برساند . این وبسایت دارای یک پنل حرفه ای می باشد که شرکت وارد کننده ، پخش کننده و مغازه دار می توانند در این پنل با هم ارتباط برقرار کنند ‌.


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت تاپ دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .