با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم
با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم
با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم




شرکت ویتکس ، شرکتی بسیار منظم‌ ، دقیق ، با انرژی و با روحیه حرفه ای بسیار بالا می باشد که در طی ده سال اخیر ، اقدام به تولید کفپوش ها و لمینت هایی بی نظیر و مرغوب نموده است . 


در ابتدا این شرکت ، کار خود را با تولید کفپوش و پارکت لمینت ویتکس آغاز نمود که بسیار مورد استقبال فروشگاه ها و جامعه صنف دکوراسیون داخلی قرار گرفت .


از جمله مشخصات فنی کفپوش درجه یک ویتکس Vtex ، می توان به مواردی همچون : 
ضخامت دو میل ، 
جنس پی وی سی ،
تنوع در رنگ ( ۱۰ رنگ پر فروش و متنوع ) ،
قابل شستشو ( ضد آب ) ،
ابعاد تایل : ۱۵*۹۰ ،
متراژ هر بسته : ۳/۲۴ ، 
تعداد بیست و چهار تایل در هر بسته ، 
نصب آسان و سریع ، 
قابل استفاده در منازل مسکونی ،
حالت ارتجاعی ، 
انعطاف پذیری در طراحی ،
قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ، 
ماندگاری و دوام بالا ، 
و ... اشاره کرد .


مشخصات فنی پارکت لمینت ویتکس نیز ، عبارت است از : 
ضخامت : هشت میل ،
مغزی HDF ،
ساخت ایران ،
نوع کلیک ولنگه ،
کلیک آغشته به پارافین ،
دانسیته ۸۶۰ ،
پیپر دکور وارداتی ،
۱۲ رنگ بی نظیر و متنوع ،
نصبی آسان و سریع ،
ضمانت نامه کتبی پنج ساله ،
مقاومت سایشی AC4 ،
و ... .


پس از کفپوش و لمینت ویتکس ، این شرکت معتبر اقدام به تولید دو پارکت لمینت دیگر به نام های : 
پارکت لمینت انزو ،
و پارکت لمینت فرانک ، 
نموده است .


شرکت ویتکس ، شرکتی موفق و حرفه ای است که بسیار با دقت و اشتیاق در این زمینه فعالیت می کند . می توان گفت که : این شرکت معتبر ، نمایندگی ندارد و خود به صورت مویرگی با فروشگاه های تزئینات و دکوراسیون داخلی سراسر کشور ارتباط برقرار می کند ، و محصولات این شرکت نیز ، مورد استقبال بسیار زیاد ، فروشگاه ها قرار گرفته است . 


شرکت ویتکس ، برند بسیار خوبی است و نام و لوگوی زیبا و جذابی نیز برای خود انتخاب نموده است . 


این شرکت موفق و معروف به اصول اصلی تولید کالا که نداشتن کد عدم است ، بسیار  مسلط و حساس است و به خوبی  این اصل را رعایت می‌ کند به همین خاطر تمامی محصولات این شرکت  همیشه فول ( موجودی فول ) هستند . به عبارت دیگر ، شرکت ویتکس بر این مسئله واقف است که اگر محصولات او مملو از کد های عدم شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این علت که ممکن است کدی مورد پسند مشتری قرار گیرد که موجود نباشد و این مسئله از حوصله فروشگاه ها و مشتریان خارج است .


با تمام این وجود ، هنوز شرکت های تولید کننده دارای مشکلاتی می باشند . مشکلاتی از قبیل این که : همچنان مواد اولیه آنان از خارج وارد می شود و حتی اگر در ایران نیز این مواد اولیه تولید شود ، باز به نوعی به دلار وابسته می باشند و مشکلات وارد کننده ها و تولید کننده ها ، هیچ گاه تمامی ندارد ، چرا که کشورمان توان تولید مواد اولیه را ندارد ، و اگر هم چیزی در کشور تولید شود ، باز  نیاز به یکسری مواد از خارج است . به همین سبب ، همچنان شرکت های تولید کننده ، با مشکلاتی همچون : وابستگی بسیار زیاد بازار دکوراسیون به دلار و نوسان شدید قیمت دلار ، مواجه هستند .


در گذشته شرکت ها از خارج از کشور لمینت و کفپوش را وارد می کردند ، که پس از مدتی به علت آن که توانستند خود کفا شوند پارکت و لمینت در ایران تولید شد ، که مواد اولیه آن همچنان از خارج وارد میشد .  

به همین خاطر ، نوسانات قیمت دلار ، بر روی این شرکت ها تاثیر می گذارد . و از طرفی هزینه های  بسیار بالای دیگر همچون : مالیات ، بیمه ، گمرک ، و .. همگی از مشکلات وارد کننده می باشند .
با تمام این اوصاف ، شرکت های تولید کننده همچون شرکت ویتکس ، پر قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند . و امیدوارند در کشور پهناور ایران بتوانند برندی خوب و موفق باشند این تفکر شرکت ویتکس است . 


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت ویتکس ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، با ارائه اتوماسیون حرفه جهت ارتباط انها با یکدیگر و همچنین اختصاص صفحه رایگان جهت نمایش همه فروشگاههای دکوراسیون داخلی روی نقشه مپ استار  به انها بصورت واقعی حمایت می کند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ویتکس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .