پارکت لمینت یلدیز پرو شرکت اسکندانی
پارکت لمینت یلدیز پرو شرکت اسکندانی
پارکت لمینت یلدیز پرو شرکت اسکندانی




شرکت معتبر‌ بازارگانی اسکندانی ، شرکتی موفق و معروف می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت و کفپوش های درجه یک و مرغوب ، فعالیت می کند . 

در واقع مدیریت این شرکت ، با سال ها تجربه فعالیت و دانش در این زمینه ، و با بهره گیری از برترین مهندسین فنی ، با هدف برآورده نمودن تمامی نیاز های پارکت و کفپوش ، در حال فعالیت در این بازار پر ‌رقابت است . 

دفتر مرکزی و انبار شرکت بازرگانی اسکندانی ، واقع در تبریز می‌ باشد .

بازرگانی معتبر و معروف اسکندانی ، صاحب امتیاز رسمی برند هایی همچون : 
یلدیز پلاس ،
یلدیز فلور ،
یلدیز کلیک ،
جاسپر ، 
و یلدیز پریمیوم ،
می باشد .

در خصوص مشخصات فنی پارکت لمینت یلدیز پرو ، باید افزود که : 
این پارکت لمینت درجه یک ، دارای ۳۰ سانت عرض و ۱۲۰ سانت طول می باشد ،
دارای هشت رنگ متنوع و زیبا ،
دارای شش سال گارانتی کتبی ،
کلیک ولینگه ،
دارای HDF صد در صد با دانسیته ۸۹۰ به بالا ، 
میکرو وی گروپ ، 
برجسته ،
و ... ،
است .

از دیگر ‌محصولات درجه یک شرکت بازارگانی اسکندانی می توان به مواردی همچون : 
کفپوش یلدیز فلور ،
کفپوش pvc یلدیز پریمیوم ،
پارکت لمینت یلدیز کلیک ،
پارکت لمینت جاسپر ،
اشاره کرد .

نکته ای که باید تمامی شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون ، آن را بدانند و به آن به طور کامل عمل کنند این امر است که : بازار ایران بسیار زیاد به دلار وابسته است ، و می‌ توان گفت که فعالیت نمودن در این بازار ، کار بسیار دشوار و پر ریسکی است . به این علت که قیمت ارز ، نوسان زیادی دارد که همین امر منجر به بی انگیزه شدن شرکت ها می شود .
 
در واقع ، از زمانی که واردات پارکت لمینت به کشور ممنوع شد ، بسیاری از شرکت های وارد کننده در زمینه تولید پارکت لمینت مشغول به فعالیت شدند ، ولی همچنان با مشکلات بسیاری همچون نوسان قیمت دلار ، مواجه هستند ، به این خاطر که هنوز در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی ، نرسیده ایم و مواد اولیه تولید پارکت لمینت ، همچنان از خارج از کشور تامین می شود .

از طرفی ، شرکت ها باید متوجه باشند که نباید محصول آنان به عدم بخورد ، و باید با پشتوانه عالی ، محصولات خود را فول شارژ کنند . چرا که کد های عدم برای یک شرکت ، درست مثل سقوط از جایگاهی که دارد ، است و باعث می شود از این رقابتی که میان شرکت های تولید کننده پارکت لمینت است ، خارج شوند .


شرکت بازارگانی اسکندانی نیز ، این موارد را به خوبی رعایت می کند و محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین می نماید ، و به همین خاطر توانسته سال ها در این حرفه ، موفق باشد و در میان رقبیان سر سخت خود ، فعالیت کند .


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای این شرکت معتبر ، تمام تلاش خود را می کند تا بازار دکوراسیون داخلی را ، به طور دقیق و کامل رصد نماید و از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت بازارگانی اسکندانی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .