کفپوش کوئین وینیل فلورینگ شرکت آکام
کفپوش کوئین وینیل فلورینگ شرکت آکام
کفپوش کوئین وینیل فلورینگ شرکت آکام





شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ  دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش سراسری آن ها بعد مدت کوتاهی هر نماینده و مغازه داری را وسوسه استفاده از منفعت بالای این برند کرد و این شروع تغییر در مسیر سنتی و اصیل بازار دکوراسیون ایران بود ، به گونه ای که بعد دو سال کمتر فروشگاهی بود که آلبوم های تاپ دکور را نداشتند و یا کمتر نماینده ای بود که پخش این برند را در دستور کار خود قرار نداده باشد و ... تا اینکه حدود هفت سال پیش این هلدینگ و چند شرکت از یک دیگر جدا شدند ، و یکی از شرکای این هلدینگ شرکت آکام یا همان میدکس قدیم را تاسیس نمود . 


شرکت معتبر آکام در این سالهای اخیر ، فعالیت بسیار موفق و منظمی داشته است و بسیار بر قوانین صنف تزئینات تابع جمهوری اسلامی حساسیت داشته و دارد .


واردات کالاهای این شرکت و پرداخت کلیه هزینه های گمرک ، از همان سال ها تا به امروز بسیار دقیق و منظم انجام می شود . 


از جمله محصولات این شرکت معتبر ، عبارت است از : 
آلبوم کاغذ دیواری بونیتا ، 
آلبوم کاغذ دیواری فی یستا ،
آلبوم کاغذ دیواری السید ، 
و ... .


البته باید افزود که شرکت آکام ، با پیشرفت صنعت دکوراسیون در سراسر جهان ، استراتژی خود را بر پایه عرضه نمودن محصولاتی نوآورانه و جدید بنا نهاده است ، و به همین خاطر آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را ، به تدریج حراج و در نهایت از رده خارج می نماید و آلبوم هایی متفاوت و جدید را وارد می کند . به عبارت دیگر ، با آمدن آلبوم های کاغذ دیواری جدید ، دیگر کمتر کسی به آلبوم های قدیمی توجه می کند و از طرفی دیگر شرکت ها آلبوم های قدیمی خود را که دارای کد های عدم هستند را شارژ نمی کنند ، و کار به حراج آن محصول ، و جمع کردن کامل آن می رسد .


در واقع به سبب آن که بازار دکوراسیون داخلی و تزیینات ایران به دلار ، بسیار وابسته است . و قیمت دلار نیز ثبات ندارد و دارای نوسان زیادی است و از طرفی ، دولت نیز از این صنف حمایت نمی کند و تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، تعلق نگرفتن ارز دولتی ، و ... واردات آلبوم های کاغذ دیواری را بسیار سخت تر کرده است . تا جایی که شرکت های جوانی که در این زمینه فعالیت می کنند ، مجبور به تعطیل کردن شرکت و حراج نمودن آلبوم های خود می شوند .


شرکت معتبر آکام نیز ، مشکلاتی این چنینی از قبیل ورود جنس به خاطر  مشکلات ارز را داشت ، ولی با تلاش و کوشش فراوان خود را در این بازار حفظ نمود . 


شرکت آکام ، شرکتی موفق ، با تفکر و ایده های خاص می باشد . این شرکت بازار دکوراسیون را به طور کامل و عالی می شناسد و طرح هایی بی نظیر و خاص را همواره وارد می کند . در واقع در صنف دکوراسیون ، شرکت آکام جزء شرکت هایی است که بسیار به این صنف ( صنف دکوراسیون ) خدمت می کند .
دفتر و انبار این شرکت ، واقع در تهران ، خیابان اتحاد می باشد . 


از دیگر محصولات این شرکت ، می توان به مواردی همچون : کفپوش بی نظیر کوئین وینیل فلورینگ ، که کفپوشی بسیار با کیفیت با مشخصات فنی بسیار بالا است ، اشاره کرد . این کفپوش درجه یک ، جزء معدود کفپوش های وارداتی کشور می باشد . 

در واقع امروزه به علت تولید داخل ، اکثر شرکت ها به تولید روی آوردند ، اما شرکت آکام جزء چند شرکتی است که کفپوش خارجی وارد می کند و همچنان به این فعالیت خود ادامه می دهد .


قیمت کفپوش کوئین وینیل فلورینگ ، در مقایسه با کفپوش های ایرانی ، بسیار بالا تر می باشد اما از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است . 


از جمله مشخصات این کفپوش می توان به مواردی همچون : 

تایل ها با ابعاد ۱۵ * ۹۰ ( و هر کارتن ۳.۴۸۴ متر مربع است ) ،
ضخامت دو میلی متر ،
دارا بودن گواهی استاندارد از شرکت اروپایی SGS ،
پر تردد با کاربردی تجاری و مسکونی ، 
ضد حریق ، 
دارا بودن لایه محافظ ضد خش با ضخامت ۱۵۰ میکرون ، 
محصول کشور چین ، 
آنتی باکتریال ، 
دارا بودن طرح های برجسته در پانزده طیف رنگ ( این محصول دارای ۱۷ رنگ بود ، که دو رنگ به طور کامل حذف شده است ) ،
ضد لغزندگی ،
دارا بودن روکش UV محافظ اشعه و لکه ، 
و ... اشاره کرد .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آکام ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های تولید کننده و پخش کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آکام را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .