کاغذ دیواری پترا محصول زیبای شرکت فایو استار
کاغذ دیواری پترا محصول زیبای شرکت فایو استار
 
 
کاغذ دیواری پترا محصول زیبای شرکت فایو استار




شرکت معتبر فایو استار ، شرکت جوان و موفقی است که در این پانزده سال اخیر به طور مستمر و منظم فعالیت می کند و مسیر خود را به خوبی پیدا کرده است . 


شرکت فایو استار ، نام و لوگوی بسیار جذابی برای خود انتخاب نموده است که داشتن لوگو برای شرکت در هر صنفی جزء واجبات است و باعث می شود ، آن شرکت در یاد ها باقی بماند . وارد کننده در واقع باید همواره به لوگوی خود ، کانال تلگرام ، اینستاگرام ، و ... دقت کند ، چرا که هر نوع خطا و اشتباهی ، تفکرات را از آن شرکت دور یا نزدیک می کند .


سه آلبوم کاغذ دیواری این شرکت معروف ، به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری BENETEUAE ، 
آلبوم کاغذ دیواری LOUISA ، 
آلبوم کاغذ دیواری BIRTISH ، 
به حراج گذاشته شده است ( این سه آلبوم دیگر موجود نمی شوند ) .


در واقع هنگامی که یک شرکت وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری وارد می کند ، از آن جایی که بازار ایران به دلار وابسته است ، و از طرفی بخاطر تعلق نگرفتن ارز دولتی به واردات آلبوم کاغذ دیواری و همچنین حمایت نکردن دولت از شرکت های وارد کننده ، ممکن است یک شرکت هنگامی که آلبومی را وارد می کند ، قیمت دلار بسیار زیاد باشد و در هنگام فروش ، قیمت دلار سقوط کند که این یکی از مواردی است که باعث حراج آلبوم کاغذ دیواری می شود .

یا حتی در برخی موارد ، یک آلبوم کاغذ دیواری پر می شود از کد های عدم ، و شرکت وارد کننده به دلیل نوسان قیمت دلار ، یا حتی به علت قدیمی شدن آن آلبوم و وارد کردن آلبومی جدید ، دیگر محصول خود را شارژ نمی کند و به حراج می گذارد ، تا کد های موجود نیز تمام شوند و به طور کامل آن آلبوم را جمع کند . 

شرکت فایو استار ، دارای سه آلبوم کاغذ دیواری دیگر نیز به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری EMERALD ، 
آلبوم کاغذ دیواری ISLAND ،
آلبوم کاغذ دیواری ELYSEE ، 
می باشد .

شرکت فایو استار باید به این نکته توجه داشته باشد که ، به هیچ عنوان نباید بگذارد که آلبوم کاغذ دیواری های او به عدم بخورد ، چرا که وقتی آلبومی به عدم میخورد ، دیگر مغازه دار آن آلبوم را به مشتری نشان نمی دهد به این علت که ، ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این از حوصله مشتری و مغازه دار ، خارج است .


رقابت در این بازار با وجود مشکلاتی از قبیل : تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، و .... ، به شدت زیاد است ولی با این حال شرکت های وارد کننده بسیاری وارد این حرفه می شوند و برای این که یک شرکت در این رقابت ها باقی بماند ، همواره باید محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند . 


شرکت فایو استار ، آلبوم کاغذ دیواری زیبا و پر طرفدار دیگری به نام پترا وارد و عرضه کرده است . این آلبوم کاغذ دیواری ، آلبومی بسیار زیبا ، مدرن ، ضخیم ، دارای طرح های جذاب ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ، با پشتوانه بسیار زیاد ، می باشد . 


وبسایت مپ استار ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند ،و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند . 


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فایو استار را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .