شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60




شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .


این شرکت حدود پانزده سال است که فعالیت خود را شروع کرده و بسیار موفق و منظم عمل می کند ، محصولات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردار هستند .


یکی از کالا های محبوب این شرکت به نام آسمان مجازی ( که در تایل های 60×60 و یا به صورت ورق در ابعاد 120×180 ، در ابعاد و ضخامت و کیفیت های مختلف ، به صورت کیفیت دوغی ، و کیفیت استیکر  تولید می کند ) می باشد .


شرکت پاناکو ، شرکتی موفق ، جوان ، بسیار پر ایده می باشد و از بزرگ ترین ایده های این شرکت این امر است که : شرکت پاناکو به طور دائم در نمایشگاه های بین المللی ، حضور بسیار پر رنگ و موفقی دارد . و می توان گفت که سالهاست که در نمایشگاه بین المللی ، حضور دارد و تقریبا فردی نیست که این شرکت را نبیند ( سمپل ها و بروشور های جذابی درست می کند و قطب بزرگی در زمینه تولید انواع سقف های آسمان مجازی ، تایل معرق ، و انواع تایل های دیگر است ) . 

در واقع شرکت پاناکو تبلیغات انبوهی در سراسر کشور نموده است و مغازه داران و مشتریان بسیاری ، حتی به صورت مستقیم ، با این شرکت کار می کنند ( نماینده در هیچ شهری ندارد و به طور مستقیم با فروشگاه ها و حتی مصرف کننده ، ارتباط مستقیم دارد ) .
کارگاه و دفتر شرکت معتبر پاناکو ، واقع در تهران می باشد . 


شرکت پاناکو ، دائما در حال تولید طرح های جدید است . این شرکت بیشتر بر روی سقف کار می کنند و سقف آسمان مجازی ، یکی از محبوب ترین محصولات شرکت پاناکو است . 


سقف ها و تایل های معرق که به صورت ابعاد 60×60 یا به صورت ابعاد سفارشی در ورق و ضخامت های ۶ ، ۸ ، ۱۲ ، و حتی بیشتر تولید می شوند . و حتی مولتی استایل که ، تایل های بسیار نازک و یک و نیم میل هستند که در سقف تولید می شود .


شرکت پاناکو ، در گذشته به طور حرفه ای در زمینه پوستر فعالیت می کرد که اینک فعالیت این شرکت در زمینه پوستر کمرنگ شده و در زمینه آسمان مجازی و تایل معلق ، و .. بسیار فعال است .


شرکت پاناکو ، به طور کلی نقطه ضعفی ندارد ، این شرکت برند زیبایی برای خود انتخاب کرده و تبلیغات انبوهی در شبکه های مجازی ( مانند : اینستاگرام ، و ... ) کرده است . 


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت پاناکو ، با دقت بسیار زیاد بازار دکوراسیون داخلی ایران را ، رصد می کند و از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . و تلاش می کند که نکات مثبت و منفی شرکت ها را بازگو کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار کنند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت پاناکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .