آلبوم کاغذ دیواری راک ، شرکت مدسکو
آلبوم کاغذ دیواری راک ، شرکت مدسکو
 
آلبوم کاغذ دیواری راک ، شرکت مدسکو




شرکت معروف مدسکو ، شرکتی حرفه ای و جوان و از خانواده بزرگ دکور پلاس است . دکور پلاس  ،شرکتی بسیار قدیمی است که در ده سال اخیر فعالیت می کرد و به طور کامل این شرکت محصولات خود را جمع و نهایتا حراج و به عبارت دیگر ، این مجموعه را تعطیل کردند .

از آن خانواده بزرگ ،  شرکت مدسکو ایجاد شد که مجموعه ای بسیار منظم و فعال و بروزی می باشد ( با پشتوانه منطقی و عالی برای آلبوم های کاغذ دیواری خود ) .

از جمله آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت معتبر ، عبارت است از :
آلبوم کاغذ دیواری کینگ ، 
و آلبوم کاغذ دیواری آرتین .

شرکت مدسکو ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز به نام : آلبوم کاغذ دیواری راک است . آلبوم کاغذ دیواری بسیار مدرن و زیبایی راک ، دارای جنسی عالی و  درجه یک و قیمتی مقرون به صرفه و مناسب می‌ باشد . لازم به ذکر است که ، این آلبوم کاغذ دیواری ، دارای طرح هایی مدرن و بروز است .

شرکت معتبر مدسکو ، جزء معدود شرکت هایی می باشد که جهت ارائه آلبوم های کاغذ دیواری خود ،  یک مبلغ بسیار کمی را از مغازه دار به صورت ودیعه ، جهت اطمینان از فروش نزد خود نگه میدارد . 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این امر است که :  بازار دکوراسیون داخلی و تزیینات ایران به شدت به دلار وابسته می باشد  . از طرفی هم قیمت دلار ، ثبات ندارد و دائما در حال نوسان است .  که تمامی این موارد به علاوه عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده و تعلق نگرفتن ارز دولتی به واردات آلبوم کاغذ دیواری تعرفه های بسیار زیاد گمرک ،  کار را برای این شرکت ها سخت و طاقت فرسا می کند، تا جایی که شرکت های جوان اقدام به تعطیلی مجموعه خود و به حراج آلبوم های کاغذ دیواری می رسند .

از طرفی به طور مداوم آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی تولید و وارد می شوند ، که به تبع با واردات این آلبوم ها ،  دیگر مردم به آلبوم های قدیمی توجه نمی کنند ،  و چاره ای جز جمع کردن آلبوم ها از بازار و نهایتا حراج کد های باقی نمی ماند.  چرا که دیگر فروشگاه ها آلبوم های قدیمی ای که پر از کد های عدم هستند را ، به مشتریان خود نشان نمی دهند به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نیست و این امر ، از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 

وبسایت مپ استار ،  ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت مدسکو ،  با آنالیز و رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ،  از فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .  
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت مدسکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .