معرفی پارکت لمینت و کفپوش شرکت مانوک دیزاین
معرفی پارکت لمینت و کفپوش شرکت مانوک دیزاین
پارکت لمینت و کفپوش های شرکت مانوک دیزاین 
 
 

شرکت معتبر مانوک دیزاین ( نام سابق : آریا مانوک ) ، شرکتی پر قدرت و معتبر  در پانزده سال اخیر بوده است که در زمینه کاغذ دیواری با پشتوانه عالی فعالیت می کرد . 
 
 منطقه دماوند و در واقع خیابان اتحاد ، منطقه ای معروف برای سوله داران می باشد و اکثر سوله ها در این خیابان قرار دارند ، خصوصا انبار های صنف تزیینات و دکوراسیون داخلی ، به عبارت دیگر اکثرا انبار های قسمت شرق تهران ، در خیابان اتحاد است .

انبار و دفتر مرکزی شرکت مانوک دیزاین نیز ، در این منطقه قرار دارد .
 
شرکت آریا مانوک در این چند سال اخیر ، پر قدرت و عالی در زمینه کاغذ دیواری فعالیت می کرد که در این دو سه سال اخیر ، تصمیم گرفت تا از بحث کاغذ دیواری کمی خارج شود و می توان گفت که تقریبا این تصمیم خود را عملی کرده است و دیگر آلبوم های کاغذ دیواری خود را شارژ نمی کند . و بیشتر در این مدت بر روی کفپوش و پارکت لمینت و ... سرمایه گذاری کرده است و در حال تولید و واردات پارکت لمینت ،  کفپوش ، و ... است .
شرکت مانوک دیزاین تمام تلاش خود را می کند که در بحث تولید لمینت و کفپوش نیز پر قدرت عمل کند . 
 
در خصوص محصولات شرکت آریا مانوک باید افزود که : کفپوش کمیتکس این شرکت معتبر ، روسی است و باقی محصولات این شرکت ، در ایران تولید می شود ( به غیر از پارکت لمینت آلتون ، که محصول شرکت گرند دیزاین است ) .
 
 شرکت مانوک دیزاین تلاش می کند که قطبی در صنعت کفپوش و پارکت لمینت ایران باشد . با اینکه رقابت در این بازار بسیار بالاست و بسیاری از سرمایه گذاران بودجه بردند و کارخانه زدند و در جاهای مختلف استارت زدند .
 
شرکت مانوک دیزاین نیز با این که کار بسیار سختی دارد ولی با این حال بسیار خوب در این زمینه عمل می کند . و محصولاتی با کیفیت و درجه یک مانند ، لمینت هیرو ، لمینت کنزو ، لمینت کنزو پلاس ، لمینت توال اوکس ، لمینت هوم وود ( که جزء پر فروش ترین و درجه یک ترین لمینت ها بوده است ) ، کفپوش کمیتکس ( دو کفپوش کمیتکس روسی دارد ) ، کفپوش ایفورت ، که بسیار پر طرفدار بوده ، تولید و عرضه می کند .
 
بازار ایران ، بسیار به دلار وابسته است ، به طوری که فعالیت در این بازار بسیار پر ریسک می باشد چرا که نوسان قیمت دلار ، بی حد و اندازه است و همین باعث  بی انگیزه شدن شرکت ها می شود ، چرا که ناگهان قیمت ارز بسیار پایین می آید و یا زمانی که قصد وارد کردن جنس دارند ، قیمت ارز بسیار بالا می رود و همگی این عوامل باعث آشفتگی بازار ایران و بازار تزیینات می شود . با این حال شرکت های بسیاری در این بازار با یک دیگر رقابت می کنند و سعی می کنند بهترین و مرغوب ترین محصولات را عرضه کنند .

شرکت مانوک دیزاین نیز ، برای این که در این رقابت ها باقی بماند لازم است که با پشتوانه عالی محصولات خود را در بازار عرضه کند ، به طور مثال اینک تنها دو یا سه کد لمینت هیرو این شرکت ، موجود است . یا پنج یا شش کد لمینت کنزو موجود می باشد . و اگر شرکت مانوک دیزاین می خواهد همچنان در این بازار باشد باید محصولات خود را بصورت کامل دپو و تکمیل کند . چرا که عدم موجودی برای پارکت لمینت در این بازار پر رقیب حکم مرگ را دارد . 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق و معروف مانوک دیزاین ، تلاش می کند که بازار دکوراسیون داخلی ایران را کاملا رصد نماید و با نمایش انها و همچنین ارائه پنل ارتباطی حرفی از فروشگاه ها ، پخش ها و همچنین از شرکت های وارد کننده ، حمایت کند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت مانوک دیزاین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .