کلود بری ، آلبوم کاغذ دیواری جدید شرکت لینوم فلکس
کلود بری ، آلبوم کاغذ دیواری جدید شرکت لینوم فلکس
کلود بری ، آلبوم کاغذ دیواری جدید شرکت لینوم فلکس
 

 
شرکت معتبر و قدیمی لینوم فلکس که با برند تیمبرلند فعالیت می کند . و محصولات خود را با نام تیمبرلند در بازار عرضه می کند   از قدیمی ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، پارکت ، کفپوش تیمبرلند ، و .. می باشد . شرکتی معروف و با تجربه که نیم قرن تخصص در صنعت دکوراسیون داخلی دارد .
 
این شرکت موفق و با تجربه با وارد کردن بروز ترین و مدرن ترین محصولات ( با طرح هایی خاص و زیبا ) در سراسر ایران به طور گسترده فعالیت می کند .
 
در واقع هدف شرکت معتبر لینوم فلکس ، ارائه نمودن محصولی درجه یک و با کیفیت و مطابق با سلیقه مشتری ، می باشد . محصولات بی نظیر این شرکت موفق از با کیفیت ترین و بهترین ها گزینش می شوند و بعد از طی کردن آزمون های استاندارد ، وارد می شوند . باید این نکته را نیز ذکر کرد که ، محصولات درجه یک شرکت لینوم فلکس ، با گارانتی و همچنین وارانتی ارائه می شوند .
 
آلبوم کاغذ دیواری کلود بری ( با ۵۳ سانت و ۱۰ متر طول ) ، از کیفیت بسیار خوب و جنسی بی نظیر برخوردار است . این آلبوم کاغذ دیواری نیز دارای طرح هایی خاص و زیبا می باشد ‌.
از دیگر محصولات این شرکت می‌ توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری آروماتیک ، 
پارچه دیواری تیمبرلند ،
آلبوم کاغذ دیواری پالادیوم ، 
و ...
اشاره کرد .
 
با تمام این اوصاف باید این نکته را نیز ذکر کرد که : شرکت لینوم فلکس ، برخی از آلبوم های کاغذ دیواری خود را پس از گذشت مدتی ، حراج می کند . در واقع به این خاطر که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی تولید و وارد بازار می شوند ، و مشتریان دیگر به آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی توجه نمی کنند ، به همین خاطر دیگر شرکت هایی همانند شرکت لینوم فلکس ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی شان را شارژ نمی کنند و کد هایی که باقی مانده را اعلام و حراج می کنند .
 
شرکت لینوم فلکس ( تیمبرلند ) ، باید همواره این نکته را به یاد داشته باشد که : نگذارد آلبوم های کاغذ دیواری اش به عدم بخورند ، چرا که این اتفاق بدترین اتفاق ممکن برای یک شرکت می باشد . به این علت که دیگر مغازه دار آن آلبوم کاغذ دیواری را به مشتری ارائه نمی دهد و سعی می کند آلبومی که موجودی آن فول باشد ، ارائه دهد تا اگر مشتری کدی را انتخاب کرد ، در اختیارش قرار دهد . بنابراین رمز موفقیت در این بازار پر رقابت ، پشتوانه بسیار زیاد محصولات و جلوگیری از عدم خوردن کالا می باشد .
 
با تمامی این اوصاف ، باید این حق را به شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری داد که ، با ترس در این بازار پر ریسک فعالیت کنند . چرا که بازار ایران بسیار زیاد به دلار وابسته است و همین امر موجب می شود که در برخی مواقع شرکت وارد کننده ، محصولی را با قیمت بسیار زیادی تهیه کند و در هنگام فروش ، قیمت ارز پایین آید و منجر به ضرر آن شرکت ها شود . از طرفی دیگر ، شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، به سبب آن که به این محصول ارز دولتی تعلق نمی گیرد و از جانب دولت نیز حمایت نمی شوند ، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند . ولی اگر از جانب دولت حمایت شوند ، به تبع پر انرژی تر در این بازار فعالیت می کنند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت قدیمی و با تجربه لینوم فلکس ( تیمبرلند ) ، بازار دکوراسیون داخلی ایران را به صورت کامل رصد می نماید ، و از فروشگاه های دکوراسیون و شرکت های وارد کننده حمایت می کند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لینوم فلکس ( تیمبرلند ) را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .