شرکت ویستا و چهار آلبوم کاغذ دیواری فعال
شرکت ویستا و چهار آلبوم کاغذ دیواری فعال
شرکت ویستا و چهار آلبوم کاغذ دیواری فعال 
  
 



شرکت معتبر ویستا ، یکی از چندین شرکت موفق و معروف وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری در چند سال اخیر می باشد ، که شروع بسیار خوبی داشته است .
 
این شرکت معتبر ، از خانواده شرکت فدک است و در واقع می توان گفت که : از تجربیات شرکت فدک که یکی از فعال ترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، بسیار دقیق استفاده می کند .
 
شرکت معروف ویستا ، روحیه حرفه ای بالایی دارد و جزء وارد کننده هایی محسوب می شود که آلبوم های با کیفیت و مدرن را ، وارد می کنند .
 
در خصوص انبار و دفتر مرکزی این شرکت ، باید افزود که : انبار و دفتر مرکزی شرکت ویستا ، در اتوبان دماوند و خیابان اتحاد است . در واقع خیابان اتحاد تهران اسم معروفی در محل انبارداری اکثر شرکت های صنف دکوراسیون می باشد .
 
شرکت موفق ویستا ، همواره تلاش می‌ کند که در بازار رقابت باقی بماند ، این شرکت تا به امروز ، بسیار خوب عمل کرده اما باید همواره به این نکته توجه داشته باشد که ، عدم موجودی می تواند ضربه بسیار بزرگی به شرکت های وارد کننده بزند . چرا که وقتی محصولی به عدم می خورد و به عبارتی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد ، و در حقیقت این موضوع از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
 در خصوص بازار دکوراسیون ایران باید افزود که : این بازار به علت وابستگی به دلار و  نوسان زیاد قیمت دلار ، بسیار نابسامان است . طوری که تمامی شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، ریسک زیادی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری می کنند . البته می توان این نابسامانی بازار دکوراسیون ایران را ، ناشی از عدم حمایت دولت از این بخش دانست ( تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، مشکلی بزرگ در این امر است ) . هر چند که تنها مشکلات شرکت های وارد کننده ، به این موارد ختم نمی شود و با مشکلات دیگری همچون : مالیات های بسیار سنگین ، تعرفه های سرسام آور گمرک ، و ... نیز‌مواجه هستند .
 
شرکت معتبر ویستا ، در حال حاضر دارای چهار آلبوم زیبا و خاص به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری نیوزلند ،
آلبوم کاغذ دیواری ریور ساید ، 
آلبوم کاغذ دیواری لیسبون ،
آلبوم کاغذ دیواری پرلی ،
می باشد ‌.
 
لازم به ذکر است که شرکت ویستا ، آلبوم های پرلی و لیسبون را ، در مرحله حراج و حذفی قرار داده است . در واقع به علت ، وجود و بروز شدن طرح های جدید در بازار دکوراسیون ، شرکت ها تصمیم می گیرند که به خاطر آن که دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجه کم تری می کنند و گاها توجه ای نمی کنند ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را ، حراج کنند و سپس به طور کامل آن ها را جمع نمایند . تا محصولی جدید و بروز وارد کنند .
 
امیدواریم شرکت ویستا با تکمیل موجودی کالا های خود ، پر قدرت تر به رقابت با دیگر شرکت های وارد کننده کاغذ دیواری ، بپردازد .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای این مجموعه ، همواره تلاش می کند تا بسیار با دقت بازار دکوراسیون داخلی را رصد کند و به عنوان مرجع دکوراسیون از شرکت های وارد کننده و فروشگاه ها ، و شرکت های پخش حمایت کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ویستا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .