شرکت هیراد و آلبوم جدید ال اس دی LSD
شرکت هیراد و آلبوم جدید  ال اس دی LSD
شرکت هیراد و کالای جدید 

کاغذدیواری  ال اس دی LSD
 

 
آلبوم کاغذ دیواری ال اس دی LSD ( مدل : تولید کشور چین ) ، از مرغوب ترین و درجه یک ترین محصولات شرکت هیراد ، با ۵۳ سانت عرض و ده متر طول می باشد . 
 
 
این آلبوم کاغذ دیواری منحصر به فرد و زیبا ، هم بسیار جذاب است و هم مدرن ، در واقع کیفیت بسیار بالای این محصول و طرح های خاص و مشتری پسند آلبوم کاغذ دیواری ال اس دی ، نکته بسیار مهمی است که باید ذکر نمود .
 
 
شرکت هیراد ، شرکتی پر انرژی ، دقیق ، باهوش ، و جوان جویای نام ،  و ... می باشد . در واقع شرکت هیراد ، در هلدینگ مدرن استار آرامیس است که در گذشته تنها نام شرکت ، استار بود و پس از گذشت مدتی ، به مرور تعداد این شرکت ها ( استار ، مدرن ، آرامیس ، هیراد ) زیاد شد . که اینک شرکت هیراد و مدرن با یک دیگر هلدینگ شدند و شرکت آرامیس و شرکت استار نیز ، هر کدام جداگانه مشغول به فعالیت هستند .
 
آلبوم کاغذ دیواری ال اس دی ، دومین آلبوم شرکت هیراد می باشد . اسم آلبوم قبلی این شرکت ، هروئین بود که به سبب انتخاب نام این آلبوم ، بازار دکوراسیون را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد ، اما خیلی زود به عدم خورد .
 
شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، باید این نکته را بدانند که راز بقا و موفقیت این بازار پر‌ رقیب و بسیار پر فشار ، جلوگیری از عدم شدن کالایشان است . در غیر این صورت ، خیلی سریع به پایین جدول انتخاب مغازه داران می رسند ، هر چند که شرکت های وارد کننده مقصر نیستند و این ها همگی به علت نوسان قیمت دلار است ، که بازار ایران به آن به شدت وابسته است .
 
شرکت هیراد ، از انتخاب اسم هروئین و همچنین این آلبوم جدید مشخص است که تفکر جالبی در رقابت دارد و قطعا حرف های بیش تری در آینده خواهد زد .
 
هلدینگ مدرن استار آرامیس هیراد ، به کیفیت کالا ها بسیار بیش تر از طرح آن ها اهمیت می دهد ، و با تزریق نیروی جوان شرکت هیراد و آرامیس ، به طرح های پیروز و نوین بیش تر از گذشته دقت می کنند .
 
 
تیم مپ استار امیدوار است این محصول با وجود بازار رقابتی ، بسیار پر فروش و موفق باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکتهای مدرن استار آرامیس هیراد را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .