خلاقیت در دکوراسیون دیوار اداری
خلاقیت در دکوراسیون دیوار اداری
شیک ترین دکوراسیون دیوار اداری برای یک فضای کاری خلاقانه و سازنده


 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
فضای کاری دفتر شما یک بوم خالی است که منتظر نقاشی شماست . حالا اگر نقاش نیستی نباید بترسی . منظور ما فقط به صورت مجازی بود ، اما این به آن معناست که نقاشی دور از ذهن نیست .
این یکی از راه های جذاب تر کردن فضای کاری شماست ، اما ما چندین روش دیگر نیز داریم که می توانیم خلاقیت و بهره‌وری شما را در آن ساعات کاری طولانی ‌تر کند .
 
اینترنت فوق العاده و وسیع است که در آن ایده های شگفت انگیزی هستند . این منطقه ای است که می تواند با روندهای مختلف همراه و ایده های علمی کاربردی ایجاد کند که می تواند شما را افزایش دهد و ایجاد کند.
 

در اینجا چند ایده خلاقانه برای دکوراسیون دیوار اداری وجود دارد که  زیبایی میز را نیز در نظر می گیرد . به خواندن ادامه دهید تا ایده های شیک و مد روز ما برای دکوراسیون دیوار اداری خانه و اینکه چگونه می توانید امروز آنها را در فضای کاری بگنجانید ، بیابید بخوانید .



1 . عکاسی یک افزونه عالی است

 
اگر عاشق عکاسی هستید ، یک قطعه زیبا که مورد تحسین شماست را اضافه کنید ، راهی عالی برای بهبود ظاهر فضای کاری شما است . با چاپ عکس بر روی تابلوهای اکریلیک و آویزان آن بر روی دیوار مورد نظر خود می توانید این عکاسی را به نمایش بگذارید . عکاسی حس بسیار خوبی از رضایت را ارائه می دهد و به عنوان آرزوی شما عمل می کند.
 


۲ . ساعت ها را بیاورید

 
یک طراحی دکوراسیون اداری مد روز که به احتمال زیاد به این زودی ها از بین نمی رود ، یک دیوار ساعت بزرگ است . در مواردی که با مشتریان یا شرکت هایی در مناطق مختلف کار می کنید ، این فضاهای اداری می توانند بسیار مفید باشند . نه تنها می توانید از یک دیوار ساعتی بهره ببرید که به خوبی طراحی شود ، بلکه راه حلی شیک و مدرن برای سازماندهی بهتر در ایستگاه کاری شما ارائه می شود .
 
۳. نورپردازی
 

 قرار گرفتن پنجره ها بر روی دیوارهای دفتر کار ، باز شدن پرده ها و انواع لامپ هایی که قرار داده اید ، همگی بر روی دکوراسیون دفتر کار شما تاثیر دارند . اگر می یابیم ، نور طبیعی زیادی را به دفتر خود بیاورید . می بینی که فقط برای گیاهان خوب نیست . نورپردازی در واقع نقش مهمی در  دکوراسیون اداری با مضمون بوهو ایفا می کند ، زیرا فضا باید باز و مطبوع به نظر برسد .
 

5. از تقویم ها هرگز نمی توان بیش از حد استفاده کرد

 
نه تنها تقویم ها کاربردی و مفید هستند ، بلکه بسیاری از طرح های باورنکردنی و مد روز در ظاهر دفتر شما را بهبود بخشیدند . یک تقویم تزیینی و مد روز ، فضای مورد نیاز را برای یادداشت کردن تمام کارهایی که باید انجام دهید را ارائه دهید . این تضمین می کند که هرگز هیچ جلسه یا مهلتی را از دست نمی دهید . توصیه می کنیم یک تقویم خالی انتخاب کنید که در صورت لزوم بتوانید آن را بسازید و پاک کنید .
 
 
۴ . قفسه های کتاب

یک قفسه کتاب با چیدمان منظم یکی از زیباترین راهها برای تزیین دیوار دفتر خانه است . فقط مطمئن شوید که کتاب های سنگین را خیلی روی دیوار قرار ندهید . می توانید از انواع قاب های چوبی برای نصب روی دیوار استفاده کنید . شما می توانید کتاب های خود را بر اساس مضامین و موضوعات مرتب کنید . از طرف دیگر ، کسانی که عاشق کمال هستند ، ترتیبی می دهند که کتاب ها را افزایش یا کاهش دهند تا ظاهری منظم داشته باشند .
بسیاری از مردم می توانند به جای قفسه بزرگ کتاب از قفسه های شناور استفاده کنند که به راحتی در دستیابی هستند. این قفسه‌ها چند منظوره هستند و همیشه می توان از قفسه های کتاب های گرفته شده تا نگهداری سوغاتی ها و دیگر وسایل تزئینی در این قفسه ها پس از چند ماه انتخاب کرد.