کفپوش و لمینت مکافلکس شرکت ایران کفپوش
کفپوش و لمینت مکافلکس شرکت ایران کفپوش
کفپوش و لمینت مکافلکس شرکت ایران کفپوش
 



 کفپوش ( کفپوش پی وی سی مکافلکس MEKAFLEX  ، ضخامت ۵ / ۱ میل ضد خش ، متراژ هر کارتن ۴۵ / ۴ ، مدل : تولید ایران کفپوش ) و لمینت ( لمینت مکافلکس باواریا MEKAFLEX BAVARIA ، مدل : تولید آلمان محصول ایران کفپوش  ) ، از پر طرفدار ترین و درجه یک ترین محصولات شرکت معروف ایران کفپوش ( وینیفلکس ) می باشد .
 
لمینت درجه یک و با کیفیت ( ساخت آلمان ) مکافلکس ، آمیزه ای از کیفیت ، زیبایی و هنر می باشد که مناسب اماکن تجاری و مسکونی است ( کلاس AC4 ، آلبوم باواریا 10mm ، آلبوم prime  : 8mm ) ‌. این لمینت پر کاربرد و منحصر به فرد ، در ده رنگ زیبا و متفاوت عرضه می شود ( پخش انحصاری از شرکت معتبر ایران کفپوش ) .
 
 
از دیگر محصولات این شرکت معتبر می توان به مواردی مانند : 
کفپوش وینیل گرانیت ( VINYL GRANITE ) ،
کفپوش الواران ( ALVARAN ) ،
کفپوش مایا ( MAYA ) ،
کفپوش اوک ( OAK ) ،
و ... اشاره کرد .
 
شرکت معتبر و معروف ایران کفپوش ، بزرگ ترین شرکت تولید کننده کفپوش درجه یک و با کیفیت ایرانی با برند وینیفلکس می باشد . این شرکت موفق ، همواره در زمینه تولید انواع و اقسام کفپوش های تجاری ، مسکونی ، اداری و بیمارستانی فعالیت می کند ( تولید و گاها وارد نیز می کند ) .
 
از دیگر مواردی که در خصوص شرکت ایران کفپوش باید ذکر کرد این امر است که : شرکت ایران کفپوش ، به طور تخصصی در زمینه تولید و همچنین عرضه انواع و اقسام پوشش های سطحی  مانند : 
موکت به صورت تایل و رول ،
کفپوش های pvc ، 
دیوار پوش ها ، 
پارکت لمینت ها ، 
فعالیت می کند .
 
این شرکت تولیدی معتبر ، با دارا بودن چیزی حدود پنجاه و پنج سال سابقه و همچنین با حضوری مستمر و مداوم در بازار ایران و با حفظ نمودن خط مشی خود ، در ارائه نمودن مرغوب ترین و متنوع ترین محصولات ، همواره سعی داشته پاسخی شایسته به اعتماد مشتریان عزیز بدهد .
 
باید افزود که : شرکت ایران کفپوش ، محصولات مرغوب خود را با نام تجاری وینیفلکس ، در بازار عرضه می کند .
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا با وجود بازار رقابتی ، بسیار پر فروش و موفق باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در هر شما ، محصولات شرکت ایران کفپوش ( وینیفلکس ) را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .