شرکت اریکا ، وارد کننده توانمند ، منظم و فعال کاغذ دیواری ایران
شرکت اریکا ، وارد کننده توانمند ، منظم و فعال کاغذ دیواری ایران
 
شرکت اریکا ، وارد کننده توانمند ، منظم و فعال کاغذ دیواری ایران
  


 
شرکت موفق و معروف اریکا ، در دهه اخیر با پشتوانه نام بزرگ ایدی ، در امر واردات کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز نمود . در واقع همیشه نام ایدی با نام کارخانه بزرگ گرانتیل و همچنین با نام آقایان قهرمانی ، همراه می باشد .
گرانتیل بزرگ ترین و اولین کارخانه تولید کاغذ دیواری پس از نام شرکت فعال و قدیمی پلاستر می باشد .
 
 استفاده نمودن از تجربیات دیگر شرکت های موفق در این زمینه ، و همچنین تلاش مداوم و مستمر و دقت کافی در انتخاب طرح ، در موفقیت روز افزون شرکت معتبر اریکا نقش مهم و به سزایی داشته است .
 
سرمایه گذاری دقیق و بازاریابی موفق ، به رشد شرکت معروف اریکا در بازار نابسامان دهه اخیر ، کمک قابل توجهی کرد تا این شرکت معتبر ، همچنان رو پا و موفق به فعالیت خود ادامه دهد .
 
شرکت معتبر و موفق اریکا ، آلبوم های کاغذ دیواری بسیار زیادی را وارد و سپس از رده خارج نموده است ، که آلبوم کاغذ دیواری پگاسوس را می توان به عنوان آخرین آلبوم از رده خارج شده این شرکت دانست .
حراج آلبوم های کاغذ دیواری علل مختلفی دارد . به عنوان مثال : بعد از گذشت حدود دو یا سه سال از واردات یک آلبوم ، به علت آن که آلبوم های جدیدی وارد بازار می شوند ، مشتریان به آلبوم های قدیمی دیگر توجهی نمی کنند و تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم ها دارند ، به همین خاطر شرکت های وارد کننده آلبوم های قدیمی خود را حراج و در نهایت از رده خارج می نماید و آلبومی جدید وارد می کند .
 
 
در حال حاضر تلاش و سعی مداوم شرکت موفق اریکا ، در حفظ دو آلبوم جذاب و بسیار زیبای خود به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری فستیوال ،
و آلبوم کاغذ دیواری مدرن وال ، است .
 
با تمام این تفاسیر ، تنها ایرادی که متوجه شرکت اریکا است ، عدم پشتیبانی منظم دپو از آلبوم های کاغذ دیواری خود می باشد . و شاید این ایراد به علت ترس از وجود طرح های بسیار جذاب و جدید در بازار می باشد . اما شرکت اریکا ، باید توجه بسیاری به راز موفقیت دیگر شرکت های موفق در این زمینه و جلوگیری از عدم کالا های خود ، داشته باشد .
 
هر چند که بازار ایران بسیار نابسامان است و می توان این نابسامانی را ، به علت نوسان بسیار زیاد قیمت دلار دانست ، به طوری که شرکت های وارد کننده ، همواره ریسک بسیار زیادی برای واردات محصولات خود می کنند ، و یا حتی می توان این نابسامانی را به خاطر عدم حمایت دولت ، از بخش تزئینات داخلی دکوراسیون دانست .
در واقع به علت آن که کاغذ دیواری کالایی لوکس به حساب می آید ، ارز دولتی دیگر به آن تعلق نمی گیرد ، و تک تک این عوامل باعث نابسامانی بسیار زیاد این بازار و دیگر مشکلات می شوند .
 
با تمام این اوصاف ، شرکت های وارد کننده همواره باید این نکته را در نظر داشته باشند که ، محصولات شان نباید مملو از کد های عدم شود چرا که در این صورت ، دیگر مغازه داران آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که این امر از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اریکا ، با رصد موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های‌ پخش حمایت می کند . این وبسایت معتبر به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اریکا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .