اسپکتروم آلبوم جدید برند راوینا ترکیه
اسپکتروم آلبوم جدید برند راوینا ترکیه
اسپکتروم آلبوم جدید برند راوینا ترکیه
 

 
آلبوم کاغذ دیواری مرغوب و خاص اسپکتروم SPECTRUM ( مدل : برند راوینا کشور ترکیه ) ، از منحصر به فرد ترین و بی نظیر ترین محصولات برند راوینا RAVENA ، با ده متر طول و ۵۳ سانت عرض ، می باشد .
 
 
شرکت معروف راوینا ، یکی از شناخته شده ترین برند ها در بازار جهانی است که دقت و همچنین کیفیت در تولید محصولاتش این برند را متمایز می کند . آلبوم با کیفیت و زیبای اسپکتروم ، جدیدترین محصول این برند معتبر است که دارای رنگ های ساده و دلنشینی است که باعث ایجاد تعادل در محیط مورد نظر افراد می شود ( این آلبوم کاغذ دیواری با طیف رنگی خنثی و گرم ، هماهنگی بسیار زیادی را با محیط مورد نظر افراد خواهد داشت ) .
 
 
در واقع در خصوص این آلبوم کاغذ دیواری باید افزود که : در همه تکسچر های این آلبوم درخشندگی بسیار زیاد و خارق العاده ای مشاهده می شود که تمامی این طرح ها ، در محیط شما همانند خورشید درخشان خواهند بود و باعث زیبایی بی حد و اندازه محیط خواهد شد .
 
راوینا ، شرکت و برند کشور ترکیه می باشد که به تازگی در ایران فعال شده است . این شرکت دو آلبوم کاغذ دیواری به نام های :
مور ،
و کانتمپو ،
داشت که اینک آلبوم جدید خود را با نام اسپکتروم وارد کرده است . آلبومی کاملا ساده و زیبا که دارای شاین های بسیار جذاب و مناسب است .
 
شرکت معروف راوینا به شدت بر روی کیفیت و همچنین طرح آلبوم های کاغذ دیواری خود کار می کند تا همیشه بهترین باشد و در این زمینه نیز ، موفق بوده است .
 
این که برند های ترک هم وارد بازار دکوراسیون ایران شوند ، امری بسیار جذاب و جالب است . این برند که برندی شناخته شده در جهان است ، امیدواریم تا در بازار ایران نیز ، با دقت بسیار زیاد عمل کند و سبک های مختلف سلیقه ایرانیان را به خوبی بشناسند ، تا در این بازار نیز موفق شود .
 
نکته ای که باید در خصوص آلبوم های کاغذ دیواری دیواری ذکر کرد و به آن توجه ویژه ای داشت ، این امر است که : شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری ، در هنگام ورود به این فعالیت پر‌ ریسک ، باید این نکته را به خوبی بدانند که ؛ مسئله ارز به شدت در این بازار اهمیت دارد به این دلیل که ، عدم ثبات قیمت ارز در نابسامان شدن بازار دکوراسیون داخلی ، تاثیر بسزایی دارد .
 
هر چند که امیدواریم با انرژی بالا و پتانسیل شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، و همچنین با ایجاد کردن ثبات در قیمت محصولات ، وارد کردن آلبوم های کاغذ دیواری مانند گذشته ، پر رونق شود .
 
تیم‌ مپ استار ، امیدوار است این کالا با وجود بازار بسیار رقابتی ، موفق و پر فروش باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت راوینا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .