با محصولات شرکت آداک آفرند آشنا شویم
با محصولات شرکت آداک آفرند آشنا شویم
با محصولات شرکت آداک آفرند آشنا شویم 
  
 


شرکت معتبر آداک آفرند ، جزء معدود شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات پارکت فعالیت می کند و در واقع ، این شرکت معروف با توان مالی که دارد ، این ریسک را می پذیرد و با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارکت ها را ، وارد می نماید .
 
در خصوص شرکت معتبر آدام آفرند ، باید ذکر کرد که : یکی از افتخارات این شرکت این امر است که موفق به اخذ استاندرد های تخصصی ، از شرکت بین المللی کانادایی EIQM ، شده است .
 
شرکت معروف آداک آفرند ، دارای سه محصول می باشد . که عبارت است از :

 پارکت لمینت داچ فلور ( DUTCH FLOOR ) ، که آن را از رده خارج نمود و سپس پارکت لمینت بسیار با کیفیت سوپر داچ فلور ( کیفیت هم تراز با برند های معتبر اروپایی ) را تولید نمود ( مدل : ساخت ایران ، ابعاد : ۱.۸۲۷ ) . از مشخصات فنی این پارکت می توان به :

تراکم مغزی بالای ۸۹۰ ، 
دارا بودن قابلیت نصب و همچنین استفاده مجدد برای چندین دفعه ( مناسب مستاجران ) ،
دارا بودن کلیک پارافین خورده بسیار مقاوم در برابر رطوبت ، 
دارا بودن درجه سایشی AC4 واقعی ، 
دارا بودن کلیک والنگه اصلی و همچنین قالب بلژیکی با استاندارد اروپایی ، 
و ... اشاره کرد .

این محصول از قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسبی برخوردار است ، و دارای ده سال گارانتی مکتوب برای استفاده در محیط های تجاری و مسکونی می باشد .

پارکت لمینت آداک فلور ADAK FLOOR ، دیگر محصول این شرکت موفق می باشد که از بلژیک وارد می شود ( مدل : تولید ایران ، ابعاد : ۱.۸۵ ) . 
در خصوص مزایای بی شمار این محصول ، می توان به مواردی همچون : 
مقاوم بودن در برابر اشعه UV ،
درجه سایش مقاومت AC5 ،
دارا بودن درجه مقاومت در برابر ضربه AC3 ،
دارا بودن بالانس با گرماژ بالا از ترکیه ،
دارا بودن نشان استاندارد E1 از اروپا ( بدون هیچ ضرر ریوی برای سالمندان و کودکان ) ،
دارا بودن کلیک والنگه بلژیک اصل ،
دارا بودن بیست سال گارانتی مکتوب برای محیط های تجاری ، اداری ، مسکونی ،
مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش ناخن حیوانات خانگی ، 
و ... اشاره کرد .

ابزار قرنیز داک پروفیل DAK PROFILE  ، محصول دیگری می باشد که می توان ذکر کرد ( مدل : تولید ایران ، ابعاد : ۷ و ۹ سانت ) . مشخصات فنی این محصول عبارت است از : 
مقاومت بسیار عالی در برابر ضربه خوردگی و آب خوردگی ،
روکش های انحصاری و خاص در گرماژ بالا ،
دارا بودن مغزی ام دی اف درجه یک VIP ،
دارا بودن انعطاف پذیری بسیار بالا برای سهولت در اجرای قرنیز ،
و ... .
 
نکته حائز اهمیتی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده و همچنین تولید کننده ذکر کرد ، این امر است که : با وجود آن که این شرکت ها با مشکلات بسیاری همچون : نوسان شدید قیمت دلار ،  مالیات های سنگین ، وابستگی بازار ایران به دلار ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .... مواجه هستند ، ولی با این حال باید در نظر داشته باشند که این بازار بسیار پر رقابت است و برای آن که بتوانند در این بازار باقی بمانند و همچنان فعالیت کنند ، نیاز است که همواره از عدم خوردن محصولات خود ،‌ جلوگیری نمایند . چرا که اگر محصولی به عدم بخورد دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان شان نشان نخواهند داد ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد  که موجود نباشد و این مسئله از حوصله فروشگاه ها و مشتریان ، خارج است .
 
وبسایت مپ استار ،  ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آداک آفرند ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها   و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را ثبت و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آداک آفرند را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .