آرشا دکور و البوم کاغذدیواری مینیمال
آرشا دکور و البوم کاغذدیواری مینیمال
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال شرکت آرشا دکور
 

 
آلبوم کاغذ دیواری بسیار با کیفیت مینیمال Minimal ( مدل : تولید کشور چین ) با ۵۳ سانت عرض و ۱۰ متر طول ، آلبوم های کاغذ دیواری بسیار اقتصادی شرکت آرشا دکور می باشد .
 
 
این آلبوم کاغذ دیواری درجه یک ، دارای انواع طرحهای کاملا ساده ، پتینه و مدرن می باشد و در عین دارا بودن قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی ، از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است .
 
 
در واقع با توجه به وضعیت اقتصادی مردم ، نیاز بازار در این وضعیت این است که شرکت ها آلبوم های کاغذ دیواری مقرون به صرفه ای همانند آلبوم کاغذ دیواری مینیمال را در بازار عرضه کنند تا همچون شرکت معروف آرشا دکور ، در این زمینه موفق شوند .
 
از دیگر محصولات این شرکت معتبر می توان به محصولاتی همانند :

آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ۲ ( GOLDEN STAR 2 ) ،
آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ( GOLDEN STAR ) ،
کفپوش پی وی سی بونا فلور ( BONA FLOOR ) ،

اشاره کرد .
 
 
آرشا دکور ، شرکتی جدید و بسیار جوان دو سه سال اخیر بازار دکوراسیون ایران است ، که در این زمینه بسیار باهوش ،حرفه ای و دقیق عمل می کند .
 
این شرکت موفق کار خود را از آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار یک شروع کرد و این آلبوم را با پخش های قدیمی در بازار دکوراسیون معرفی نمود . و سپس با آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ۲ ، بسیار بیش تر از گذشته ، قوی تر عمل کرد و تقریبا می توان گفت که اسم خود را در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، مطرح نمود .کیفیت جنس گلدن استار دو از البوم قبلی این شرکت به مراتب بهتر می‌باشد و این نشان از کسب تجربه در خرید و واردات از کشور چین می‌باشد.
 
در ایران ، به ظاهر فعالیت و یا به عبارتی کار کردن بسیار آسان است اما در واقع ادامه دادن در بازاری که به دلار وابسته است ، واقعا سخت می باشد .
 
بسیاری از شرکت ها با انرژی بسیار زیاد وارد این بازار می شوند و سرمایه گذاری می کنند اما ، نوسان تمامی آیتم های اصلی واردات ، آن شرکت ها را فراری می دهد و آنان را به مرحله ای می رساند که ، آلبوم های کاغذ دیواری خود را حراج می کنند و از این بازار به قولی فرار می کنند .
 
آرزوی تمامی همکاران صنف دکوراسیون داخلی ، ثبات در ایران است . تا جوانان بتوانند با خاطر آسوده در این بازار سرمایه گذاری کنند و شغل ایجاد شود ، اما در این ده سال اخیر روز به روز همه چیز سخت و سخت تر می شود .
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا با وجود بازار رقابتی ، بسیار پر فروش و موفق باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرشا دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .