پارچه دیواری تیمبرلند ، محصول شرکت لینوم فلکس
پارچه دیواری تیمبرلند ، محصول شرکت لینوم فلکس
پارچه دیواری تیمبرلند ، کالای لوکس و جذاب
 
 


پارچه دیواری با کیفیت و درجه یک تیمبرلند TIMBERLAND ( مدل : پشت چسبدار در ۷ لایه ) ، از جذابترین و کاربردی ترین محصولات شرکت معروف و موفق لینوم فلکس ( یا همان تیمبرلند ) با عرض ۲ متر ، می باشد .
 
 در خصوص این پارچه دیواری باید افزود  که : جنس پارچه دیواری تیمبرلند از کتان می باشد و تنوع رنگ بی نظیر و زیبایی نیز دارد ، به طوری که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از این پارچه دیواری های با کیفیت در محیط خود بهره ببرد .
 
پارچه دیواری تیمبرلند ، دارای مزایا و ویژگی های بی شماری می باشد که از جمله این ویژگی ها می توان به : نصب راحت و سریع آنان اشاره کرد ‌. به طوری که افراد می توانند در کم ترین زمان ممکن و با راحت ترین شیوه ، پارچه دیواری خریداری شده خود را در محیط مورد نظرشان نصب نمایند .

و حتی اگر پس از نصب تمایل داشتند که پارچه دیواری خود را در محیط دیگری نصب کنند ، می توانند به راحتی آن را از روی دیوار جدا نمایند و در محل دیگر نصب کنند ( به همین سبب این پارچه دیواری ، بهترین و کاربردی ترین محصول برای مستاجران عزیز است ) .

در واقع از آن جایی که لبه های این پارچه دیواری به سمت پشت ، برگشته است ؛ افراد می توانند هم به طور لب به لب و هم به همراه دیوایدر هایی که به همراه پارچه دیواری است ، رول ها را در کنار یک دیگر قرار بدهند و بر روی سطح مورد نظرشان بچسبانند ( حتی اگر آن سطح کاشی یا سرامیک باشد ) .
 
لازم به ذکر است که : سایز هر رول از پارچه دیواری تیمبرلند ، به اندازه استاندارد است به این معنی که نیازی به برش ندارد . و مهم تر این که : از قیمت مقرون به صرفه و بسیار اقتصادی نیز برخوردار هستند .
 
پارچه دیواری با کیفیت تیمبرلند ، از هفت لایه تشکیل شده است که به همین خاطر این محصول را عایق ( عایق در برابر نم ، گرما ، صدا ، سرما ، و .. ) نموده است .
 
از دیگر محصولات این شرکت موفق و معتبر عبارت است از :

آلبوم کاغذ دیواری پالادیوم ( PALLADIUM ) ،
آلبوم کاغذ دیواری بلینکی ( BLINKY ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری سالمون بری ( SALMONBERRY ) ،

و ... اشاره کرد .
 
 
شرکت معروف لینوم فلکس ، وارد کننده کفپوش تیمبرلند ، کاغذ دیواری ، پارکت ، و ... می باشد . شرکتی موفق که با پشتوانه نیم‌ قرن تخصص و تجربه ، در صنعت دکوراسیون داخلی ، با استفاده نمودن از بروز ترین و همچنین مدرن ترین محصولات با طرح های بی نظیر و خاص و با هدف ارائه نمودن محصولی مطابق با سلیقه مشتری ، به طور وسیع و گسترده در سراسر ایران فعالیت می کند .
 
محصولات درجه یک این شرکت موفق ، از با کیفیت ترین و بهترین ها گزینش شده است و پس از طی نمودن آزمون های استاندارد ، این محصولات وارد می شوند . لازم به ذکر است که تمامی محصولات تیمبرلند ، با وارانتی و گارانتی ارائه می شوند .
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا ، با وجود بازار رقابتی بسیار موفق و همچنین پر فروش باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لینوم فلکس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .