کاغذ دیواری لوکس سنتورینی شرکت هیوا
کاغذ دیواری لوکس سنتورینی شرکت هیوا
کاغذ دیواری لوکس سنتورینی شرکت هیوا 
 
 

 
آلبوم کاغذ دیواری با کیفیت لوکس سنتورینی SANTORINI ( مدل : DREAM HOUSE ) ، از بی نظیر ترین و منحصر به فرد ترین محصولات شرکت هیوا ( دریم هوس ) با ۵۳ سانت عرض و ده متر طول می باشد .
 
در خصوص این آلبوم کاغذ دیواری درجه یک ، باید افزود که : جنس کاغذ دیواری های آلبوم سنتورینی ، جنسی ضخیم و عالی است که مشتریان عزیز می توانند سال ها با خیالی آسوده ، از این کاغذ دیواری ها در محیط خود استفاده کنند ، و هر زمان که لازم بود کاغذ دیواری خود را درست مثل روز اول ، تمیز نمایند چرا که این کاغذ دیواری ها قابل شست و شو نیز می باشند .
 
از دیگر محصولات مرغوب شرکت معروف هیوا ( دریم هوس ) می توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری کینگ ( KING ) ،
پروفیل دلوکس (  DELUXE PROFILE ) ،  
پارکت لمینت کریستال ( CRYSTAL ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری مموری ( MEMORY ) ،
و .... اشاره کرد .
شرکت معتبر هیوا ( دریم هوس ) از منظم ترین و خاص ترین شرکت های وارد کننده کالا های دکوراسیون داخلی ایران می باشد . که دارای سه برند : میدوس ، کازاوال ، و در نهایت دریم هوس ، است که هر یک از این برند ها دارای آلبوم های خاص خود می باشد و آلبوم کاغذ دیواری سنتورینی SANTORINI نیز ، برای برند دریم هوس هیوا است .
 
در خصوص انبار و دفتر مرکزی شرکت هیوا باید ذکر کرد که : انبار و دفتر مرکزی این شرکت در شیراز است و در برخی دیگر از شهر ها هم دپو کرده است ، اما در تمامی شهر ها دارای نماینده می باشد .
 
شرکت هیوا به صورت مویرگی یا به عبارت دیگر به صورت ارتباط مستقیم با مغازه ها ، کالایی نمی دهد و تنها به نماینده های خود در استان ها و یا شهر های مختلف کالا می دهد .
 
و در نهایت باید افزود که : هیوا ، برندی بسیار لوکس و خاص و محبوب در میان همکاران صنف دکوراسیون داخلی می باشد ‌.
 
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا ، با وجود بازار به شدت رقابتی موفق و بسیار پر فروش باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت هیوا ( دریم هوس ) را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .