کاغذ دیواری آینه ای گلد شرکت وین دکو
کاغذ دیواری آینه ای گلد شرکت وین دکو
کاغذ دیواری آینه ای گلد شرکت وین دکو 
 
 

آلبوم کاغذ دیواری آینه ای گلد گوچی GOCCI GOLD ، آلبومی بسیار لوکس و با کیفیت از شرکت معتبر وین دکو ( مدل : CHINA ) ، با پنجاه و سه سانت عرض و ۱۰ متر طول می باشد .
 
 
این محصول درجه یک و لوکس ، از جمله زیبا ترین و پر طرفدار ترین آلبوم های کاغذ دیواری جذاب و براق موجود در بازار می باشد که به معنای واقعی کلمه ، آینه ای است .
 
در خصوص آلبوم آینه ای گلد گوچی GUCCI GOLD ، باید افزود که : این محصول جذاب و خاص در عین دارا بودن جنسی عالی و کیفیتی بی نظیر ، از قیمت مناسب و اقتصادی نیز برخوردار است ، و دارای چهار کد : 
2030 ، 
40 ،
50 ،
60 ،
می باشد .
 
 
از دیگر محصولات درجه یک و پر طرفدار این شرکت معتبر می توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری کاریزما ( KARIZMA ) ،
آلبوم کاغذ دیواری گوچی ( GUCCI ) ،
آلبوم کاغذ دیواری رومن هالیدی ( ROMAN HOLIDAY ) ، 
و ... اشاره کرد .
 
 
 
وین دکو ، شرکتی با سابقه و قدیمی می باشد که به طور منظم و دقیق در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند و اینک نیز ، دارای دو آلبوم فعال ، به نام های : 
گوچی ،
و کاریزما ، می باشد .
 
آلبوم کاریزما ، از جدید ترین محصولات این شرکت معروف است که بسیار جذاب و خاص و مدرن می باشد . همچنین باید افزود که : شرکت وین دکو ، دو آلبوم کاغذ دیواری قدیمی خود را به نام های دنی و دنیز ، حراج نموده است .
 
شرکت معتبر وین دکو نیز همچون دیگر شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، تلاش می کند تا در بازار بسیار رقابتی دکوراسیون داخلی ایران ، حضوری فعال و پر رنگ داشته باشد .
 
اما علتی که همیشه باعث خراب شدن تمام این انرژی ها می شود ، همین عدم اعتماد وارد کنندگان و سرمایه گذاران آلبوم های کاغذ دیواری به دولت و قیمت دلار می باشد ، که به اجبار این موضوع را تحمل می کنند و به سختی با یک دیگر در این زمینه رقابت می کنند ، چرا که تخصص این شرکت ها ، کاغذ دیواری و واردات می باشد .
 
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا با وجود بازار رقابتی بسیار موفق و پر فروش باشد .
 
 
کدام کالا ها در شهر شما ، محصولات شرکت وین دکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .