آلبوم کاغذ دیواری بوگاتی و لوئیس شرکت آرمانی
آلبوم کاغذ دیواری بوگاتی و لوئیس شرکت آرمانی
آلبوم کاغذ دیواری بوگاتی و لوئیس شرکت آرمانی
 


 
آلبوم کاغذ دیواری منحصر به فرد بوگاتی BUGATTI ( مدل : تولید کشور چین ، با ابعاد : ۵۳ سانت عرض و ده متر طول ) ، و آلبوم کاغذ دیواری لوئیس  LOUIS ( مدل تولید کشور چین ، با ۵۳ سانتی متر عرض و ۱۰ متر طول ) ، از بی نظیر ترین و مرغوب ترین محصولات شرکت گرانتیل آرمانی می باشند .
 
 
در خصوص آلبوم های کاغذ دیواری بوگاتی و لوئیس ، باید افزود که : این دو آلبوم درجه یک ، از  انواع و اقسام طرح های کلاسیک و مدرن انتخاب شده اند .
 
همچنین باید افزود که : تفکر کارخانه گرانتیل ، تولید نمودن کامل کاغذ دیواری های قابل شست و شو در ایران ، می باشد اما به علت عدم وجود مواد اولیه ، در حال حاضر امکان تولید انبوه برای این کارخانه نمی باشد .
 
از دیگر محصولات خاص و زیبای این شرکت می توان به مواردی مانند : 
آلبوم کاغذ دیواری شرلی ( SHERLLY ) ،
آلبوم کاغذ دیواری اگنس ( AGNESS ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری دنیرا ( DENIRA ) ،
آلبوم کاغذ دیواری سرنا ( SERENA ) ، 
و ... اشاره کرد .
 
در خصوص شرکت موفق آرمانی باید به این نکته اشاره کرد که : شرکت آرمانی ، در واقع زیر مجموعه برند کارخانه ایرانی گرانتیل می باشد . که کارخانه گرانتیل ، بزرگ ترین و اولین کارخانه تولید کاغذ دیواری در کشورمان است ، که سال های بسیار زیادی در زمینه تولید و همچنین واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت می کند .
 
آرمانی شرکت فعال و معتبر قدیمی است که بسیار با ذوق می باشد . از خصوصیات مثبت این شرکت می توان به :  نظم ، مدیریت قوی و انتخاب نمودن انواع و اقسام طرح های کلاسیک و مدرن  مورد نیاز بازار ، اشاره کرد .
 
در ورود به این فعالیت ( کاغذ دیواری ) ، موضوع ارز بسیار اهمیت دارد چرا که عدم ثبات قیمت دلار ، در نابسامانی بازار دکوراسیون داخلی ، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .
 
امیدواریم با ایجاد ثبات در قیمت ها ، پتانسیل و انرژی بالای وارد کنندگان مجدد در واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، همچون سابق شود .
 
 
تیم مپ استار امیدوار است این دو کالا ، با وجود بازار رقابتی بسیار موفق و پر فروش باشند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرمانی گرانتیل را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .