پارفیکا ، پارکت طبیعت خالص
پارفیکا ، پارکت طبیعت خالص
پارفیکا ، پارکت طبیعت خالص
 
 


پارکت درجه یک پارفیکا PARFIKA ، از بی نظیر ترین و مرغوب ترین محصولات شرکت پارفیکا ( مدل : بلوط ممرز و انواع چوب های ایرانی و آمریکایی ) ، با ابعاد سفارشی می باشد .
 
پارکت با کیفیت پارفیکا ، پارکتی بسیار روشن و شفاف و طبیعی است . در خصوص ویژگی های این پارکت منحصر به فرد می توان به :
طبیعی بودن ، 
کاملا ضد آب بودن ، 
بدون استفاده نمودن از مواد شیمیایی ،
اشاره کرد .
 
در واقع واضح است که این پارکت پر کاربرد و زیبا ، از طریق تکنولوژی ترمو هیتینگ به وجود آمده است . البته باید ذکر کرد که : استفاده نمودن از تکنولوژی ترمو هیتینگ ، در چوب های هاردوودی همچون : ون ، و تبدیل نمودن آن به پارکت های الواری و سولید با ضخامتی به اندازه دو سانتی متر ، قیمت تمام شده کالا را بسیار زیاد بالا می برد و به عبارت دیگر تولید را غیر اقتصادی می کند . 
 
 
شرکت معتبر پارفیکا ، برای پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، از لایه بندی ترکیب شده از لایه هایی از چوب های ترمو شده که قیمت ارزان تری دارند همچون : کاج ، یا پاین ، در ردیف های زیرین این محصول ( پارکت ) استفاده می کند و سپس با بکارگیری چوب پارکتی درجه یک ون ، در لایه های بالایی پارکت ، به عنوان لایه اصلی و تاپ لییر ، قیمت این کالا را اقتصادی می نماید . که در واقع این ، ابتکار این شرکت معروف می باشد .
 
 
به همین سبب محصول ارائه شده در عین آن که ، کاملا ضد آب و مناسب مناطق شرجی و یا حتی آبگرفتگی های اتفاقی می باشد ،  با قیمت مناسبی نیز عرضه می شود .
 
 
از دیگر محصولات شرکت پارفیکا ، می توان به مواردی مانند : 
چسب هگزافیکس ( HEXAEIX ) ،
چسب سرسیت ( CERESIT ) ،
اشاره کرد .
 
شرکت صنایع فرآوری موفق و معتبر چوب و پارکت پارفیکا ، از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را با اخذ نمودن مجوز تاسیس از اداره صنایع استان تهران شروع کرد و سپس با راه اندازی نمودن واحد های پیشرفته و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته تولید پارکت های با کیفیت چوبی ، جایگاه بسیار ویژه ای در این صنعت را به دست آورد . 
 
شرکت معروف پارفیکا ، اینک با منتقل شدن به شهرک صنعتی صفادشت و همچنین با بهره گیری از مدرن ترین امکانات ، به واحدی ممتاز و موفق در این صنعت تبدیل شده است .
 
از جمله عمده خدمات صنعتی و همچنین محصولات تولیدی این شرکت معروف ، می توان به : 
خدمات چوب خشک کنی ،
پله چوبی ،
تولید و نصب نمودن پارکت های چوبی فضای داخلی ،
پارکت های چوبی الواری ، 
قرنیز های درجه یک تمام چوبی ، 
پارکت های با کیفیت راش ، بلوط ، گردو ، و ... ،
دیوارپوش های و همچنین لمبه های تمام چوب گردو ، بلوط ، راش ، و ... ،
و .... اشاره کرد .
 
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا با وجود بازار به شدت رقابتی ، بسیار پر فروش و موفق باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت پارفیکا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .