آلبوم کاغذ دیواری آرت آمیتیست شرکت رویال
آلبوم کاغذ دیواری آرت آمیتیست شرکت رویال
آلبوم کاغذ دیواری آرت آمیتیست شرکت رویال
 

 
آلبوم کاغذ دیواری با کیفیت و زیبای آرت آمیتیست ARTE AMETHYST ( مدل : تولید کشور چین ) با ۵۳ سانت عرض و ده متر طول ، از مرغوب ترین و خاص ترین آلبوم های کاغذ دیواری شرکت معتبر رویال آرت لوکس چنل پاراتی می باشد ، که دارای جنسی عالی و ضخیم است .
 
از دیگر محصولات شرکت معروف رویال آرت لوکس چنل پاراتی ، می توان به محصولاتی همچون : 
آلبوم کاغذ دیواری آرت سیمپل ( ARTE SIMPLE ) ،
آلبوم کاغذ دیواری لوکس دکور روم ( ROME ) ،
آلبوم کاغذ دیواری آرت نوادا ( ARTE NEVADA ) ،
آلبوم کاغذ دیواری آرت توریست ( ARTE TOURIST ) ، 
و .... اشاره کرد .
 
در خصوص شرکت معتبر رویال آرت لوکس چنل پاراتی ، باید افزود که : این شرکت از همه شرکت ها با سابقه تر و قدیمی تر است و به قولی ، زمانی که چهار یا پنج شرکت در این زمینه فعالیت داشتند ( حدود بیست سال پیش ) ، شرکت رویال نیز جزئی از آن چند شرکت بود و به عبارت دیگر ، فقط شرکت رویال به علاوه چهار یا پنج شرکت دیگر در این حوزه مشغول به فعالیت بودند .
 
شرکت معروف رویال ، در ابتدا تنها به نام رویال شناخته می شد ، بعد از مدتی چند شرکت دیگر را به نام های : آرت ، لوکس ، چنل ، و در نهایت پاراتی ایجاد کرد ، که اینک تمامی این شرکت ها یکی شدند . به این علت که محصولات را جمع کرده و به قولی فعالیت این شرکت بسیار ضعیف شده است ( جنسی که وارد می کند به عدم می خورد و به قولی افت می کند ، و بهتر است که اگر می خواهد در بازار رقابت باقی بماند حتما فکری به حال پشتوانه محصولات خود کند ) ، ولی همچنان کیفیت محصولات شرکت رویال ، عالی و درجه یک است و در واقع محصولاتی را از چین وارد می کند که بسیار با کیفیت هستند و از ضخامت خوبی برخوردارند  . 
 
اینک شرکت رویال ، سه آلبوم دارد که آن ها را موجود می کند و آلبوم های قدیمی تر خود را به صورت حراجی به فروش می رساند .
 
در خصوص دفتر و انبار این شرکت معروف باید افزود که : دفتر و انبار شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی در تهران ، اتوبان دماوند ، خیابان اتحاد است ( محصولات این شرکت با پشتوانه عالی عرضه می شوند ) .
 
این شرکت ، شرکتی فعال ، موفق ، و مسلط است که محصولاتی عالی و درجه یک را وارد و در بازار به صورت مویرگی پخش می کند ( به طور مستقیم محصولات خود را پخش می کند ، این شرکت خیلی نماینده ندارد  ) و به قولی می توان گفت که : تمامی فروشگاه های دکوراسیون ، این شرکت را به خوبی می شناسند .
 
تیم‌ مپ استار امیدوار است این کالا با وجود بازار به شدت رقابتی ، بسیار پر فروش و موفق باشد .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .