محصول جدید شرکت کارلوبونتی ، کفپوش لیگنا
محصول جدید شرکت کارلوبونتی ، کفپوش لیگنا
محصول جدید شرکت کارلوبونتی ، کفپوش لیگنا 
 

 
 
کفپوش پی وی سی درجه یک و زیبای لیگنا LIGNA ( مدل : تولید ایران ) با ابعاد : ۳.۳۴ ، از بی نظیر ترین و مرغوب ترین محصولات شرکت CARLO BUNETI می باشد ، که در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی تولید و سپس در بازار عرضه می شود .
 
 
در خصوص این کفپوش مرغوب و پر طرفدار باید افزود که : جنس کفپوش درجه یک لیگنا LIGNA  ، پی وی سی ( PVC ) می باشد و دارای مزایای بی شماری همچون : ضد خش بودن ، ضد ضربه بودن ، و .... است و به قولی می توان از آن سالیان بسیاری ، در محیط های اداری یا مسکونی ، بهره برد ( طول عمر و دوام بسیار زیاد ) .
 
 
از دیگر محصولات این شرکت معتبر می توان به مواردی همانند : 
لمینت آدنا فلور ( ADENAFLOOR ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری راسل ( RASSEL ) ،
آلبوم کاغذ دیواری آکورد ( ACCORD ) ،
آلبوم کاغذ دیواری ریکو ( RICCO ) ،
و ... اشاره کرد .
 
شرکت معتبر کارلوبونتی ، از موفق ترین و با سابقه ترین شرکت هایی است که در زمینه واردات انواع و اقسام آلبوم های کاغذ دیواری و همچنین در زمینه تجهیزات دکوراسیون داخلی ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر را در بازار با پشتوانه بسیار عالی ، عرضه می نماید  و در واقع می توان گفت که : کالا های این شرکت از موجودی مناسبی برخوردار است .
 
لازم به ذکر است که : برای تولید محصولات بی نظیر کارلوبونتی از تکنولوژی و همچنین از ماشین آلات فوق پیشرفته ، بهره برده شده است که نتیجه آن ، تولید نمودن محصولی درجه یک با آخرین استاندارد های جهانی می باشد .
 
باید افزود که : افراد با خاطر آسوده می‌ توانند اقدام به تهیه محصولات این شرکت نمایند چرا که ، محصولات کارلوبونتی دارای بهترین جنس و کیفیت هستند ، همچنین در عین دارا بودن بالاترین کیفیت ، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند .
 
مجموعه معتبر کارلوبنتی ، همواره سعی بر این امر داشته که با به کارگیری حداکثر توان خود ، به خواسته های مشتریان عزیز پاسخی مثبت دهد و برای دستیابی به رضایت مشتریان محترم ، از هیچ گونه تلاشی دریغ نکند .
 
تیم مپ استار ، امیدوار است این کالا با وجود بازار رقابتی ، بسیار پر فروش و موفق باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت کارلوبونتی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .