مدرن ست ، آلبوم جدید شرکت اکسون
مدرن ست ، آلبوم جدید شرکت اکسون
مدرن ست ، آلبوم جدید شرکت اکسون 
 
 

 
آلبوم کاغذ دیواری زیبا و با کیفیت مدرن ست MODERN SET ( مدل : تولید کشور چین ) از بی نظیر ترین و مرغوب ترین محصولات شرکت معروف اکسون با ۵۳ سانتی متر عرض و ده متر طول ، می‌ باشد .
 
افرادی که علاقمند به کاغذ دیواری های طوسی رنگ و طرح های جذاب و زیبای پتینه و جدید هستند ( انتخاب طرح های مدرن و بروز ) ، می توانند محیط خود را به وسیله کاغذ دیواری های این آلبوم درجه یک ( مدرن ست MODERN SET ) ، خاص و دلنشین کنند . 
 
 
از جمله مزایای کاغذ دیواری زیبا و خاص مدرن ست MODERN SET ، می توان به : جنسی عالی و ضخیم ، مقاوم بودن در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، صد در صد قابل شست و شو بودن ، و ... اشاره کرد .
 
از دیگر محصولات شرکت معروف اکسون می توان به محصولاتی همچون : 
آلبوم کاغذ دیواری اسکالوپ ( SCALLOP ) ،
آلبوم کاغذ دیواری شاین ست ( SHINE SET ) ،
آلبوم کاغذ دیواری کالیکو ( CALICO ) ، 
اشاره کرد .
 
شرکت معتبر اکسون ، از موفق ترین شرکت هایی می باشد که چندین سال است در زمینه واردات انواع و اقسام آلبوم های کاغذ دیواری ،  تایل های استیل ، تایل های آینه ای ، آلومینیوم ، چوبی ، و ... فعالیت می کند و می توان به جرات گفت که این شرکت ، پیشرو در واردات و همچنین پخش آلبوم های کاغذ دیواری و تزیینات ساختمانی می باشد . که بیش از پانصد نمایندگی در سراسر کشور دارد ، لازم به ذکر است که دفتر و انبار مرکزی شرکت اکسون ، در تهران می باشد ( پشتوانه دپو کالا بسیار زیاد در انبار ، به طوری که به کسری نخواهند خورد ) ، و در طی این سال ها ، موفق شده که نتیجه رضایت بخشی را کسب نماید .
 
محصولات این شرکت فعال و منظم و با انرژی ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . و در عین کیفیت عالی که دارند ، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند .
 
تیم مپ استار امیدوار است ، این کالا با وجود بازار به شدت رقابتی ، موفق و همچنین پر فروش باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اکسون را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .