کاغذ دیواری پالادیوم ، محصول لوکس شرکت تیمبرلند
کاغذ دیواری پالادیوم ، محصول لوکس شرکت تیمبرلند
کاغذ دیواری پالادیوم ، محصول لوکس شرکت تیمبرلند 
 


 
آلبوم کاغذ دیواری پالادیوم ( PALLADIUM ) ، از درجه یک ترین و پر طرفدار ترین آلبوم های کاغذ دیواری شرکت لینوم فلکس ( تیمبرلند ) با ۵۳ سانتی متر عرض و ده متر طول ( سطح پوشش کاغذ دیواری : 5/30 متر مربع ) می باشد ( مدل : محصول تیمبرلند ) . 
 
آلبوم کاغذ دیواری بی نظیر و زیبای پالادیوم ، دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از جمله این مزایا و ویژگی ها می توان به : قابل شست و شو بودن ، دارا بودن طرح هایی متنوع و به روز ( که متناسب با هر سلیقه و محیطی است ) ، مقاوم بودن در برابر تابش آفتاب ، و .... اشاره کرد .
 
از دیگر محصولات شرکت معروف تیمبرلند می توان به :
پارچه دیواری تیمبرلند ( TIMBERLAND ) ،
آلبوم کاغذ دیواری بلینکی ( BLINKY ) ،
آلبوم کاغذ دیواری سالمون بری ( SALMONBERRY ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری آمبرو ( UMBRO ) ، 
و ... اشاره کرد .
 
شرکت لینوم فلکس ( تیمبرلند ) از با کلاس ترین شرکت ها می باشد که نماینده برند تیمبرلند در ایران است . این شرکت همواره محصولاتی درجه یک و مرغوب را با کیفیت بسیار عالی در بازار عرضه می کند . 
 
در خصوص شرکت معتبر لینوم فلکس باید افزود که : این شرکت معروف دارای بیش از نیم قرن تجربه فعالیت در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری ، پارکت لمینت و کفپوش ، و متریال های دکوراسیون داخلی می باشد ، که سعی دارد همواره محصولی عالی و مطابق با سلیقه ایرانی ، در بازار عرضه نماید .
 
قیمت محصولات شرکت تیمبرلند ، قیمتی مناسب می باشد و به همین خاطر است که افراد می توانند با خیال آسوده ، اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود کنند . و مهم تر این که محصولات شرکت تیمبرلند دارای گارانتی نیز می باشد .
 
این شرکت معتبر ، با پشتوانه خوب و پخش سراسری ، در تمامی استان ها نماینده انحصاری دارد و به طور جدی ، قیمت محصولاتش را کنترل می‌ کند .
 
شرکت معروف تیمبرلند ، شرکتی پویا ، فعال و خوش فکری است که در جنگ و رقابت بازار دکوراسیون شرکت نمی کند و به عبارتی ، راه و خط مشی خود را از سال ها قبل دنبال می کند ، و به همین جهت است که روز به روز برند این شرکت ، در ایران محبوب تر می شود .
 
 
 در نهایت باید افزود که : شرکت معتبر تیمبرلند ، کار هایی را ارائه می کند که مشابه آن در هیچ آلبوم دیگری موجود نباشد و به قولی کار های این شرکت تک می باشد .
 
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا ، با وجود بازار رقابتی ، همچنان موفق و پر فروش باشد .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لینوم فلکس ( تیمبرلند ) را ارائه می کنند ؟ کلیک کنید .